
Με πληρότητα που άγγιξε το 100% κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του και στοχευμένη παρουσία στην «καρδιά» της πόλης, το νέο NYX Hotel Thessaloniki της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean έκανε δυναμικό ξεκίνημα, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική του Ομίλου Fattal για ενίσχυση στη Βόρεια Ελλάδα.
Η Άντρη Κλεάνθους, Sales & Marketing Director της εταιρείας, μιλώντας στον Alpha Radio 98.9, αναφέρθηκε στην απήχηση του ξενοδοχείου, στη διαφορετικότητα του brand NYX, στην επένδυση των 25 εκατ. ευρώ και στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης του Ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο, με έμφαση στα νησιά και στις επόμενες κινήσεις που ήδη δρομολογούνται.
Παρακάτω ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη



























