Σύνταξη: tourismtoday.gr

«Τα σύννεφα έφυγαν» το πρώτο τρίμηνο του 2021 για το TripAdvisor. Η διαθεσιμότητα εμβολίων οδηγεί τη ζήτηση για ταξίδια αναψυχής στην πλατφόρμα του, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.

Σε επιστολή προς τους μετόχους αναφέρεται πώς στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, οι βασικές μετρήσεις ήταν ελαφρώς καλύτερες από το αναμενόμενο.

  • Τα έσοδα ανήλθαν στα 123 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο. Μειωμένα κατά 56% σε ετήσια βάση και περίπου στο 33% της συγκρίσιμης περιόδου του 2019.
  • Η καθαρή ζημιά το πρώτο τρίμηνο ήταν 80 εκατομμύρια δολάρια. Και το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν αρνητικό 26 εκατομμύρια δολάρια.

Αύξηση στους μηνιαίους χρήστες

Οι μηνιαίοι χρήστες της TripAdvisor στους επώνυμους ιστότοπους της αυξάνονται ελαφρώς κάθε μήνα του πρώτου τριμήνου.
Φτάνοντας το 53%, το 56% και το 58% των συγκρίσιμων περιόδων του 2019 αντίστοιχα έως τον Ιανουάριο, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο.

  • Στις ΗΠΑ τον Μάρτιο, οι μηνιαίοι μοναδικοί χρήστες πλησίασαν το 80% των επιπέδων του 2019.
  • Εκτός ΗΠΑ το ποσοστό ήταν περίπου 50% των επιπέδων του 2019.

Αισιοδοξία για την διεθνή ανάκαμψη

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου μας αντικατοπτρίζουν τη συνεχιζόμενη πορεία ανάκαμψης των ταξιδιών αναψυχής, αναφέρεται στην επιστολή.

Η διαδοχική μηνιαία πρόοδος βασίστηκε στις ΗΠΑ. Καθώς οι εμβολιασμοί οδήγησαν στον προγραμματισμό ταξιδιών αναψυχής.

Η Ευρώπη καθυστέρησε λόγω κλειδώματος. Αλλά η ζήτηση αυξήθηκε τον Απρίλιο.

Είμαστε αισιόδοξοι για διευρυμένη, διεθνή ανάκαμψη καθώς βελτιώνονται τα ποσοστά εμβολιασμού».

Τα λειτουργικά έξοδα του πρώτου τριμήνου ήταν 207 εκατομμύρια δολάρια, στο -32% σε ετήσια βάση.

Οι μειώσεις αφορούν σε όλες τις κατηγορίες. Συμπεριλαμβανομένης της πτώσης 42% από έτος σε έτος στα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ σε 73 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο.

Το κόστος που σχετίζεται με το εργατικό δυναμικό είναι επίσης μειωμένο. Η εταιρεία έκλεισε το τρίμηνο με περισσότερους από 2.500 υπαλλήλους, 34% λιγότερους από πέρυσι αυτή τη στιγμή. Και λέει ότι η πλειονότητα της εξοικονόμησης σταθερού κόστους 2020 θα πρέπει να διατηρηθεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

«Πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε σε πλεονεκτική θέση για την ανάκαμψη και πέρα, υπογραμμίζεται στην επιστολή.

Θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε σε παράγοντες που βρίσκονται υπό τον έλεγχο μας. Όπως εξυπηρέτηση πελατών, αξιοποίηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων. Θέτοντας παράλληλα τα θεμέλια για μακροπρόθεσμη, διαφορετική ανάπτυξη».

TripAdvisor Plus

Από την ανακοίνωση της υπηρεσίας συνδρομής TripAdvisor Plus απευθείας στον καταναλωτή το περασμένο φθινόπωρο, το προϊόν ήταν διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές των ΗΠΑ.

Τώρα η εταιρεία αναμένεται να περάσει σε πλήρη κυκλοφορία στις ΗΠΑ μέσα στους επόμενους μήνες.

Παράλληλη η εταιρεία διερευνά για το TripAdvisor Plus, συνεργασίες με επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, ψηφιακές υπηρεσίες, πιστωτικές κάρτες και άλλα.