
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Καθώς τα ταξίδια με γνώμονα την αξία κερδίζουν έδαφος σε όλη την Ασία, η Agoda αποκάλυψε την κατάταξη της με τους πιο οικονομικούς καλοκαιρινούς προορισμούς της.
Στην κορυφή, είναι η Σουραμπάγια της Ινδονησίας, όπου οι μέσες τιμές δωματίων είναι 35 δολάρια ανά διανυκτέρευση.
Η προσιτή τιμή διαμορφώνει τις επιλογές ταξιδιών για το καλοκαίρι
H νοοτροπία που βασίζεται στην αξία είναι ιδιαίτερα έντονη μεταξύ των Millennials και της Gen Z, που δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στην προσιτή τιμή στα καλοκαιρινά τους ταξιδιωτικά σχέδια. Και οι δύο δημογραφικές ομάδες έχουν παρόμοιες συνήθειες όσον αφορά τον προϋπολογισμό για ταξίδια, ιδίως για διαμονή.
- Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες της Gen Z (56%) στοχεύουν να διατηρήσουν την διανυκτέρευση τους κάτω από 50 δολάρια ανά άτομο.
- Η προτίμηση είναι επίσης κοινή μεταξύ των Millennials, αν και σε ελαφρώς χαμηλότερο ποσοστό (44%).
- Πέρα από την τιμή, οι νεότεροι ταξιδιώτες αναζητούν επίσης εμπειρίες που προσφέρουν ουσιαστική αξία, καθιστώντας αυτούς τους προορισμούς ιδιαίτερα ελκυστικούς.
Ευκαιρίες διαχείρισης απόδοσης
- Η προσιτή τιμή δεν σημαίνει απαραίτητα χαμηλότερες αποδόσεις. Οι ξενοδόχοι μπορούν να επιδιώξουν να αξιοποιήσουν διαφορετικούς τύπους ζήτησης από ταξιδιώτες, καθώς και να αναβαθμίσουν τις τοπικές εμπειρίες και να συνδυάσουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.
Μπορούν να δημιουργήσουν καλοκαιρινά οικονομικά πακέτα που συνδυάζουν τιμές δωματίων πολλαπλών τοποθεσιών με επιμελημένες δραστηριότητες, όπως γαστρονομικές εκδρομές ή πολιτιστικές εκδρομές, αυξάνοντας τόσο την αξία κράτησης όσο και την ικανοποίηση των επισκεπτών. - Η προσφορά ευέλικτων πολιτικών ακύρωσης και ποικίλων επιλογών πληρωμής ενισχύει τους ξενοδόχους ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των σημερινών ψηφιακά καταρτισμένων ταξιδιωτών.
Αυτή η προσέγγιση είναι πιθανό να αποκτήσει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις προβλέπεται να αντιπροσωπεύουν το 75% των ταξιδιωτικών εσόδων της Ασίας έως το 2029, σύμφωνα με την Statista.
Παράλληλα με την εξυπηρέτηση οικονομικών ταξιδιών, οι ξενοδόχοι μπορούν να μετατρέψουν τις πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα, σε απτές στρατηγικές που ενισχύουν τις κρατήσεις και τα έσοδα, αξιοποιώντας άλλα βασικά κίνητρα γαστρονομικές εμπειρίες και ατομικές περιπέτειες:
- Αξιοποίηση της γαστρονομικής ζήτησης με πακέτα που βασίζονται στην αξία: Οι τουρίστες από τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία, την Ταϊλάνδη και την Ταϊβάν κατατάσσουν σταθερά το φαγητό ανάμεσα στα κορυφαία ταξιδιωτικά τους κίνητρα. Οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό το πλεονέκτημα συνεργαζόμενοι με τοπικούς σεφ, λανσάροντας εποχιακά μενού ή διοργανώνοντας pop-up γαστρονομικές εμπειρίες.
Ο συνδυασμός αυτών των γαστρονομικών προσφορών με προσιτές τιμές δωματίων και επιλεγμένες τοπικές δραστηριότητες προσθέτει βιωματική αξία, ιδανική για ταξιδιώτες με περιορισμένο προϋπολογισμό που αναζητούν κάτι περισσότερο από ένα μέρος για να μείνουν. - Αποτυπώνοντας την άνοδο των solo ταξιδιωτών: Τα solo ταξίδια είναι επίσης σε τάση, με τις γυναίκες από το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊλάνδη προηγούνται μεταξύ των Ασιατισσών στην αναζήτηση ανεξάρτητων περιπετειών. Οι νεότερες δημογραφικές ομάδες, ειδικότερα, τείνουν να κάνουν κρατήσεις last minute και συχνά αναζητούν οικονομικές επιλογές,. Αυτό αποτελεί μια έγκαιρη ευκαιρία για τους ξενοδόχους να λανσάρουν στοχευμένες, χρονικά ευαίσθητες προσφορές κατά τους μήνες αιχμής των αναχωρήσεων (Ιούλιος έως Οκτώβριος), προσαρμοσμένες σε μοναχικούς ταξιδιώτες που αναζητούν αυθόρμητες αποδράσεις. Προσφέροντας ειδικές τιμές για μοναχικούς ταξιδιώτες, προνόμια προστιθέμενης αξίας ή πακέτα κράτησης τελευταίας στιγμής, οι ξενοδόχοι μπορούν να προσελκύσουν περαιτέρω μοναχικούς ταξιδιώτες που έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό.
Αυτοί είναι οι πιο οικονομικοί καλοκαιρινοί προορισμοί σε Ασία
- Σουραμπάγια (Ινδονησία)
- Τιρουπάτι (Ινδία)
- Χατ Γιάι (Ταϊλάνδη)
- Νταλάτ (Βιετνάμ)
- Ιλόιλο (Φιλιππίνες)
- Κουτσίνγκ (Μαλαισία)
- Ναγκόγια (Ιαπωνία)
- Καοσιούνγκ (Ταϊβάν)
- Νταετζόν (Νότια Κορέα)
«Οι σημερινοί ταξιδιώτες δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα σε εμπειρίες που βασίζονται στην αξία, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων, δημογραφικών ομάδων που έχουν επίγνωση της τιμής, δήλωσε ο Andrew Smith, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Εφοδιασμού της Agoda.
Για τα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές εταιρείες, αυτό αποτελεί μια ισχυρή ευκαιρία να προσελκύσουν τους επισκέπτες σε όλο το ταξίδι, παρέχοντας εξατομικευμένη, βασισμένη σε δεδομένα αξία που οδηγεί τόσο στην αφοσίωση όσο και στις επαναλαμβανόμενες κρατήσεις».