Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η επικοινωνία μεταξύ της βρετανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας και των καταναλωτών δεν είναι αρκετά ισχυρή. Με αποτέλεσμα οι Βρετανοί να ανησυχούν για τα διεθνή ταξίδια, όπως υπογραμμίζει μελέτη της GlobalData.

Οι φορείς της βιομηχανίας δεν κάνουν αρκετά για να διασφαλίσουν ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ενημερώνουν τους πελάτες για τα δικαιώματα τους πριν από την κράτηση.

“Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι πιο σημαντική από ποτέ από την πανδημία, λέει ο Κρεγκ Μπράντλεϊ αναλυτής Travel & Tourism στην GlobalData.

Σύμφωνα με την μελέτη της GlobalData στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 46% ανησυχούσαν είτε “εξαιρετικά” είτε “αρκετά” για την προοπτική των διεθνών ταξιδιών, αντανακλώντας τον σκεπτικισμό του κοινού”.

Πιο αποτελεσματική επικοινωνία

Οι Βρετανοί ανησυχούν ότι οι φορείς της βιομηχανίας δεν διασφαλίζουν τα δικαιώματα τους. Αν οι πράκτορες ήταν πιο προληπτικοί και διασφάλιζαν ότι αυτά θα ικανοποιούνταν και θα αντιμετωπίζονταν αποτελεσματικά, δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

Οι φορείς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας πρέπει να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, λέει η GlobalData.

“Οι φορείς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας πρέπει να ακολουθήσουν μια πιο προληπτική προσέγγιση, επισημαίνει ο Κρεγκ Μπράντλεϊ.

Και να επιλέξουν να πάρουν μια πιο δημόσια στάση επί του θέματος. Είτε μέσω τηλεοπτικών συνεντεύξεων είτε μέσω διαφημίσεων.

Έτσι θα ελαφρύνει το άγχος σχετικά με την κράτηση πακέτων διακοπών.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να υποστηρίξουν περαιτέρω αυτό το συναίσθημα μέσω της συμβουλευτικής υπηρεσίας. Καθώς και της διαφήμισης τους, δημιουργώντας ένα σαφές μήνυμα”.