Πρόσκληση στην ευρωπαϊκή και διεθνή κοινότητα να ρίξει μια προσεκτική ματιά στην Ελλάδα της δημιουργίας, της υπερ-προσπάθειας και της προόδου απευθύνει η ελληνική επιχειρηματική σκηνή, μέσα από μια δυναμική επικοινωνιακή εκστρατεία με σύνθημα «Give Greece a Chance» (Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία)- «Greece is Changing». Πρόκειται για ένα κάλεσμα προς τους ευρωπαϊκούς λαούς να δουν την πραγματική εικόνα της Ελλάδας, πέρα από τα υφιστάμενα στερεότυπα, μια εκστρατεία με στόχο να αναδειχθεί η προσπάθεια της χώρας και η πρόοδος που έχουν επιτύχει τόσο η Ελλάδα όσο και ο λαός της.
Τη… σημαία για τη διεθνή καμπάνια «σηκώνει» η εγχώρια επιχειρηματική σκηνή, με πρωταγωνιστές -από πλευράς Συνδέσμων- τον ΣΕΤΕ, τον ΣΕΒ και τα μέλη τους, αλλά και μεμονωμένες επιχειρήσεις, όπως, μεταξύ άλλων, οι: Aegean Airlines, ΟΤΕ, Cosmote, Costa Navarino, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank, S&B, Ελληνικά Πετρέλαια, Coca Cola 3Ε, Φουρλής, Ελλάκτωρ, Γιώτης, J&B, Τιτάν, Γιώτης, Υφαντής, ΕΛΒΑΛ, και άλλες.
Η δυναμική επικοινωνιακή εκστρατεία «Give Greece a Chance» έγκειται στη δημοσίευση καταχωρήσεων στις μεγαλύτερες εφημερίδες στην Ευρώπη, σε τέσσερις γλώσσες, με ένα κείμενο, όπου μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του τι έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, στα πρώτα θετικά αποτελέσματα των μέτρων λιτότητας και με την παρότρυνση-έκκληση- τοποθέτηση του «Δώστε μία ευκαιρία στην Ελλάδα».
Κώστας Χαλκιαδάκης