Όλοι οι ταξιδιώτες γνωρίζουν πλέον που είναι το G-spot της Ευρώπης. Και αυτή την εβδομάδα η διαφημιστική καμπάνια διακρίθηκε με το Χρυσό Διεθνές Βραβείο Ταξιδίων και Τουρισμού στην World Travel Market στο Λονδίνο.

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει το τουριστικό προφίλ της η πρωτεύουσα της Λιθουανίας Βίλνιους ξεκίνησε πέρυσι μια τολμηρή και αμφιλεγόμενη εκστρατεία μάρκετινγκ. Και μάλιστα θεωρήθηκε ως σκανδαλώδης σε μερικές περιοχές.
Η εκστρατεία χαρακτήρισε το Βίλνιους το G-spot της Ευρώπης, με την εικόνα μιας γυμνής γυναίκας που ξαπλώνει με τα μάτια κλειστά από ευχαρίστηση και το μήνυμα “Βίλνιους – το σημείο G της Ευρώπης. Κανείς δεν ξέρει πού είναι, αλλά όταν το βρείτε είναι εκπληκτικό”.

Οι διαφημίσεις αφισών του Βίλνιους άρχισαν να εμφανίζονται στο Λονδίνο και το Βερολίνο το καλοκαίρι του 2018 και η εκστρατεία έγινε viral.
Εμφανίστηκε σε περισσότερες από 1.000 δημοσιεύσεις των μέσων ενημέρωσης, φτάνοντας σε ένα ακροατήριο 600 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Την ιστοσελίδα vilniusgspot.com επισκέφθηκαν πάνω από 100.000 άτομα την ημέρα από όλο τον κόσμο, ενώ οι αναζητήσεις στο Google τριπλασιάστηκαν.

Το Βίλνιους στόχο είχε να προσελκύσει τους millennials της Δυτικής Ευρώπης. Και η εκστρατεία πέτυχε αυτόν τον στόχο, με 12% αύξηση στον προορισμό.