Προσαρμοστείτε στην τεχνολογία, γιατί χανόσαστε.
Η προτροπή από την Αμερικανική Εταιρεία Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ASTA) που επισημαίνει ότι οι επιχειρήσεις που αποτυγχάνουν είναι αυτές που δεν καινοτομούν.
Φοβούνται τη νέα τεχνολογία, αντί να την αξιολογήσουν και να την ενσωματώνουν στην επιχείρησή τους.
Η κατανόηση της τεχνολογίας για τον ταξιδιωτικό πράκτορα θα τον κάνει ακόμα πιο επιτυχημένο φέρνοντας τον σε άμεση επαφή με τον ταξιδιώτη.
Πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες τείνουν να παραμελούν την πλευρά του μάρκετινγκ, αλλά πρέπει να βρουν χρόνο να το κάνουν, επισημαίνουν οι ειδικοί, τονίζοντας ότι σήμερα με την τεχνολογία και τα social media τα πράγματα είναι πιο απλά.
Οι Jason Holland, ιδιοκτήτης της Travel Simplicity χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία από το Facebook, messenger και Skype για το μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες με τους πελάτες του, προσθέτοντας αξία στο προϊόν του ενσωματώνοντας μάλιστα και χάρτες από την Google.
“Μπορώ να δημιουργήσω προσαρμοσμένους χάρτες Google για πελάτες και γίνομαι αυτόματα ο προσωπικός τους οδηγός ενώ ταξιδεύουν. Μπορώ να τους φορτώσω πράγματα που νομίζω ότι θα απολαύσουν “, τονίζει.
Σήμερα, οι ταξιδιώτες τονίζει η ASTA έχουν συχνά περισσότερες πληροφορίες από ό, τι οι τουριστικοί πράκτορες και αν αυτό δεν βελτιωθεί, θα βλάψει σύντομα τον κλάδο.