Την πρώτη θέση στην έρευνα για το βαθμό ικανοποίηση πελατών διατήρησε η Amazon, αποσπώντας και φέτος 86,7 βαθμούς στα 100.
Παράλληλα, μεταξύ των κορυφαίων ταξιδιωτικών εταιρειών για την ικανοποίηση των πελατών ανακηρύχτηκαν η Jet2.com και η Trivago.
Ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών της Μεγάλης Βρετανίας (UKCSI), που δημοσιεύεται δύο φορές το χρόνο από το Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, βασίζεται σε μια έρευνα 10.000 καταναλωτών και καλύπτει μια σειρά διαφορετικών επιχειρήσεων.
Σημειώνεται ότι οι σιδηροδρομικές, αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές υπέστησαν μείωση της πελατειακής ικανοποίησης, με τη μεγαλύτερη πτώση να πραγματοποιείται στις σιδηροδρομικές μεταφορές κατά 2,4 μονάδες.
Με βαθμολογία 82,5, η Jet2.com είναι ο οργανισμός με τις μεγαλύτερες βαθμολογίες στον τομέα των μεταφορών. Αντίθετα, 14 οργανώσεις μεταφορών από τις 32 συνολικά σημείωσαν βαθμολογία κάτω από το μέσο όρο του τομέα δηλαδή τις 72,5 μονάδες.
Μαζί με τη Jet2.com, οι αερογραμμές easyJet και Virgin Atlantic σημείωσαν τουλάχιστον ένα βαθμό υψηλότερο από τον μέσο όρο σε κάθε δείκτη του UKCSI από τον Ιούλιο του 2015 και ο Flybe βελτίωσε τη βαθμολογία του στο UKCSI κατά περισσότερο από δύο μονάδες από τον Ιούλιο του 2017 έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.
Τέλος, οι πελάτες εντόπισαν μεγαλύτερη αξιοπιστία και την ακρίβεια ως κορυφαίες προτεραιότητες βελτίωσης και επίσης ανέφεραν ότι υπήρχε ανάγκη για πιο φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό, πολύ περισσότερο από ό, τι σε οποιοδήποτε άλλο τομέα.

















