Τη λίστα με τα 12 πιο επιθυμητά brands για το 2012 έδωσαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, οι παγκόσμιες εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού Buyology Inc και USAMP.
Στην κορυφαία δεκάδα της λίστας, στις προτιμήσεις τόσο των ανδρών, όσο και των γυναικών, φιγουράρει η αεροπορική εταιρεία Southwest Airlines, ενώ άλλες εταιρείες αγαπητές και στα δύο φύλα είναι η Google αλλά και η Dove.
Κατά τα άλλα, οι γυναίκες προτιμούν brands όπως η Hallmark , η Kohl’s, η Lexus, η Target, η Neutrogena και η Crest, ενώ οι άνδρες την Cadillac, τη BMW, την Apple, τη Sharp και τη GE.
Αυτή η λίστα είναι η μοναδική στο είδος της, που ως στόχο έχει να καταγράψει τις σχέσεις των καταναλωτών με τα εμπορικά brands χρησιμοποιώντας αυστηρά ποσοτικά εργαλεία.
Το πλήρες κείμενο της έκθεσης είναι αναρτημένο στο www.buyologyinc.com.
Κώστας Μπιλιάνης