Η Airbnb σημείωσε υψηλότερα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο, καθώς οι τάσεις στα ταξίδια ενισχύθηκαν, με την εταιρεία να εκτιμά ότι η ζήτηση είναι παραμένει ισχυρή και στο τρέχον τρίμηνο.

Η εταιρεία βραχυχρόνιας μίσθωσης ανακοίνωσε καθαρά έσοδα ύψους 1,37 δισ. δολ. ή 2,13 δολ. ανά μετοχή, ελαφρώς υψηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών για 2,14 δολάρια ανά μετοχή. Για το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 4,37 δισ. δολ. ή 6,63 δολ. ανά μετοχή.

Το ποσοστό των κρατήσεων μέσω κινητού αυξήθηκε κατά 5% φτάνοντας το 58% με τον γίγαντα των βραχυχρόνιων μισθώσεων να αναφέρει επίσης συνεχή ανάπτυξη σε όσους κάνουν κράτηση για πρώτη φορά, ιδιαίτερα στους νεότερους ταξιδιώτες.

Η εφαρμογή έχει δει 50 αναβαθμίσεις από τον Οκτώβριο σε μια προσπάθεια να γίνει πιο εξατομικευμένη και ευκολότερη για τους χρήστες που κάνουν πρώτη φορά.

Η επιχείρηση χαιρέτισε τη στρατηγική της στις παγκόσμιες αγορές, με την πρώτη εγχώρια καμπάνια ταξιδιωτικών επωνυμιών στην Ιαπωνία και την εισαγωγή περισσότερων επιλογών τοπικών πληρωμών σε χώρες όπως το Βιετνάμ, η Δανία και η Πολωνία.

«Ενώ ο χρόνος και το επίπεδο επένδυσής μας διαφέρουν ανάλογα με την αγορά, η στρατηγική μας είναι συνεπής: κάνουμε την Airbnb τοπική και σχετική», πρόσθεσε η εταιρεία.

«Μέχρι την άνοιξη του 2025, αναμένουμε να προσφέρουμε σχεδόν 40 τοπικούς τρόπους πληρωμής σε πέντε ηπείρους.

«Εκτός από τις βασικές μας αγορές, υπάρχουν πολλές χώρες και περιοχές που παραμένουν ανεκμετάλλευτες . Εστιάζουμε σε αυτές τις αγορές επέκτασης ως μέρος της στρατηγικής μας για τις παγκόσμιες αγορές και πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας λειτουργεί.

«Θα παραμείνουμε προσηλωμένοι στην επιτάχυνση της ανάπτυξης ενώ προετοιμαζόμαστε για το επόμενο κεφάλαιο της Airbnb, το οποίο θα μας πάει πέρα ​​από τα καταλύματα. Θα δείτε περισσότερα για αυτό τον επόμενο χρόνο».

Περισσότερες από 300.000 καταχωρίσεις “χαμηλής ποιότητας” που απέτυχαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των επισκεπτών έχουν αφαιρεθεί από πέρυσι για να δώσουν συνολικά οκτώ εκατομμύρια ως μέρος της εστίασης στη βελτίωση του επιπέδου των προσφερόμενων ακινήτων.

Μια κίνηση μείωσης των ακυρώσεων από τους οικοδεσπότες καταλυμάτων οδήγησε το επίπεδο να μειωθεί σχεδόν κατά 30% το τρίτο τρίμηνο.

Αν και σπάνιες, οι ακυρώσεις οικοδεσποτών αποτελεί πλήγμα για τους επισκέπτες, τόνισε η Airbnb.

Η Airbnb ανέφερε ακαθάριστη αξία κράτησης 20,1 δισ. δολ. και έσοδα 3,73 δισ. δολ., αυξημένα κατά 10% σε σύγκριση με πέρυσι. Η μέση ημερήσια ισοτιμία το τρίμηνο αυξήθηκε κατά 1% στα 164 λίρες κατά την ίδια περίοδο του 2023.

Τα καθαρά κέρδη ήταν 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια καθώς τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 10% στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό έγινε «παρά το πιο ήπιο ξεκίνημα λόγω μικρότερων χρόνων παράδοσης κρατήσεων σε σύγκριση με το 2023».

Το τρέχον τρίμηνο ήταν ισχυρό με ώθηση από έναν δυνατό Σεπτέμβριο, με έσοδα που προβλέπονται μεταξύ 2,39 δις. και 2,44 δις. δολ. με βάση τη μέτρια άνοδο των μέσων ημερήσιων τιμών και την αύξηση των κρατήσεων που είναι υψηλότερη από τους τελευταίους τρεις μήνες του 2023 .

Προσβλέποντας στο μέλλον, η Airbnb τόνισε: «Για ολόκληρο το έτος 2025, θα συνεχίσουμε να συνεχίζουμε τις αναπτυξιακές μας πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς νέων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και της επέκτασης σε παγκόσμιες αγορές.