Αυξημένες παρουσιάζονται οι δαπάνες αναψυχής των Βρετανών καταναλωτών το δεύτερο τρίμηνο του 2018 ενώ αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Deloitte.
Η έκθεση, που βασίζεται σε τριμηνιαία έρευνα για 3.166 ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου υποδηλώνει ότι οι συνολικές δαπάνες αναψυχής από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά δύο μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Πιο αναλυτικά, οι καταναλωτές ανέφεραν αυξημένες δαπάνες αναψυχής σε εννέα από τις 11 κατηγορίες, ενώ οι δαπάνες για φαγητό αυξήθηκαν κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι.
Οι δαπάνες σε μπαρ και pubs αυξήθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ στα καφέ και τα καταστήματα σάντουιτς τρεις ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η μόνη κατηγορία στην οποία παρατηρήθηκε μείωση των δαπανών ήταν οι διακοπές μικρής διάρκειας – κάτω από δύο ποσοστιαίες μονάδες – με την υπόλοιπη κατηγορία (δαπάνες για αθλητικά γεγονότα) να είναι στα ίδια επίπεδα σε ετήσια βάση.
Ταυτόχρονα, οι δαπάνες για τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση κατά το προηγούμενο τρίμηνο κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες καθώς οι καταναλωτές απολάμβαναν τον ηλιόλουστο καιρό.
Σύμφωνα με την Deloitte, η έκρηξη “φαίνεται να συνεχίζεται μέχρι το καλοκαίρι, οδηγείται από θερμότερο καιρό”.
Μάλιστα, η έρευνα κατέδειξε ότι οι καταναλωτές αναμένουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε δέκα από τις 11 κατηγορίες.
Όπως σχολίασαν στελέχη της Deloitte, οι επιχειρηματίες στον τομέα της αναψυχής πρέπει να αισθάνονται αισιόδοξοι για την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι βρετανοί καταναλωτές, σημειώνοντας ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις σε όλο το εύρος τους επωφελούνται είτε πρόκειται για επιχειρήσεις εστίασης, ψυχαγωγίας, διαμονής ή αθλητικών δραστηριοτήτων.