Στον σύγχρονο κόσμο με τους τόσο γρήγορους ρυθμούς, το λογισμικό αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των λειτουργιών κάθε ξενοδοχείου. Ωστόσο, ακόμη και οι πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν προκλήσεις. Εκεί αποκαλύπτεται η πραγματική αξία της ποιοτικής υποστήριξης.

Η ποιοτική υποστήριξη δεν είναι απλώς ένας μηχανισμός επίλυσης προβλημάτων. Είναι ένας βασικός άξονας που διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του λογισμικού, προστατεύει την παραγωγικότητα του προσωπικού και ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του ξενοδοχείου. Παράλληλα, οικοδομεί εμπιστοσύνη, επιτρέποντας στους χρήστες να εστιάσουν στην εργασία τους αντί στην αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων.

Στην ΗΙΤ, πιστεύουμε ότι κάθε εξαιρετικό λογισμικό αξίζει ακόμη καλύτερη υποστήριξη. Αυτή η φιλοσοφία βρίσκεται στον πυρήνα των δράσεών μας. Η δέσμευσή μας για καινοτομία, έμπνευση και απρόσκοπτη μηχανογράφηση επεκτείνεται και στον τρόπο που υποστηρίζουμε τους πελάτες μας.

Τί κάνει ένα Τμήμα Υποστήριξης να ξεχωρίζει;

  • Αποτελεσματική αντιμετώπιση υψηλού όγκου αιτημάτων. Με μέσο όρο πάνω από 350 tickets την ημέρα και περισσότερα από 97.000 tickets επιλυμένα μέσα στο 2024, η Ομάδα Υποστήριξής μας εξασφάλισε την ταχεία και επιτυχή διαχείριση όλων των ζητημάτων που προέκυψαν.
  • Υποστήριξη 24/7. Κατανοούμε ότι η δουλειά στο ξενοδοχείο δεν σταματά ποτέ – ούτε κι εμείς. Το 30% του συνόλου των tickets επιλύονται κατά τη νυχτερινή βάρδια, διασφαλίζοντας την αδιάλειπτη λειτουργία της μηχανογράφησης των πελατών μας.
  • Ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ένα εξαιρετικό Τμήμα Υποστήριξης δεν περιορίζεται μόνο στην απρόσωπη διαχείριση προβλημάτων, αλλά φιλοδοξεί να λογίζεται μέρος του ίδιου του ξενοδοχείου σας. Αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη, ως άμεση προέκταση της ομάδας σας, με κατανόηση των μοναδικών σας αναγκών.
  • Ευελιξία και εξειδίκευση. Παρέχουμε προσαρμοσμένες λύσεις, σχεδιασμένες να καλύπτουν εξατομικευμένες απαιτήσεις. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία μας ξεπερνούν τις δυνατότητες των τυπικών 3rd party help desks και chat bots.

Πέρα από την τυπική Υποστήριξη λογισμικού…

Οι cloud εφαρμογές συχνά συνοδεύονται από βασική, τυποποιημένη υποστήριξη που δεν καλύπτει τις διαφοροποιημένες απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων. Πολλοί πάροχοι βασίζονται σε αυτοματοποιημένες απαντήσεις ή περιορισμένη διαθεσιμότητα, αφήνοντας πελάτες εκτεθειμένους σε κρίσιμες στιγμές.

Στην ΗΙΤ, έχουμε επαναπροσδιορίσει την έννοια της υποστήριξης. Η ομάδα μας παρέχει ολοκληρωμένη, ανθρωποκεντρική υποστήριξη που ξεπερνά κατά πολύ το τυπικό help desk 9-to-5. Είτε χρειάζεστε καθοδήγηση κατά τις ώρες αιχμής είτε λύσεις στη μέση της νύχτας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε – κάθε φορά.

 

Η οπτική των ειδικών

Η Ελευθερία Αλυσανδράτου, M.Sc. Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής, Operation Manager στην ΗΙΤ, κάνοντας έναν απολογισμό του έτους που μας πέρασε, αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για την Ομάδα Υποστήριξης, ιδιαίτερα εξαιτίας των σημαντικών αλλαγών στη νομοθεσία για τους φορολογικούς μηχανισμούς και τη διαχείριση των παραστατικών που εκτόξευσαν των όγκο των αιτημάτων. Η ομάδα μας ανταποκρίθηκε δυναμικά, προσφέροντας άμεση και ουσιαστική υποστήριξη στους πελάτες μας. Παρ’ όλες τις προσπάθειές μας, αστοχίες υπήρξαν, αλλά αυτές λειτουργούν ως εφαλτήριο για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωσή μας στο άμεσο μέλλον.»

Αναδείξτε την πραγματική δύναμη του λογισμικού σας με κορυφαία υποστήριξη!
Μιλήστε σήμερα με την ομάδα μας και εξετάστε πώς μπορούμε να καλύψουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας, με στρατηγικές που αυξάνουν την αποδοτικότητα και ενισχύουν την επιτυχία σας.

Επικοινωνήστε στο support@hit.com.gr, το 210 88 47 420 ή κλείστε μια εξατομικευμένη συμβουλευτική συνάντηση εδώ https://hit.com.gr/contact/.