
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Ινδοί τουρίστες επαναπροσδιορίζουν τα ταξίδια, την εορταστική παραδοσιακή περίοδο. Οι αποδράσεις στο εξωτερικό κυριαρχούν στις διακοπές τους στις αργίες Οκτωβρίου -με διαδοχικά μεγάλα Σαββατοκύριακα- που είναι:
Ντούσεχρα (2 Οκτωβρίου), Ντιβάλι (20 Οκτωβρίου), Γκοβαρντάν Πούτζα (22 Οκτωβρίου)
Μπάι Ντουτζ (23 Οκτωβρίου) και Τσαθ Πούτζα (27 Οκτωβρίου).
Σύμφωνα με νέα δεδομένα από την εταιρεία βίζας Atlys, επιλέγουν να γνωρίσουν νέους πολιτισμούς και να θαυμάσουν αξιοθέατα εκτός της χώρας τους, περισσότερο από ποτέ.
Μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου, πάνω από το 71% αιτήσεων βίζας προέρχονταν από solo ταξιδιώτες. Αυτό, σηματοδοτεί μια απότομη μετατόπιση από τη μακροχρόνια προτίμηση της Ινδίας στα οικογενειακά ταξίδια.
- Οι Millennials ηγούνται αυτής της αλλαγής, αντιπροσωπεύοντας το 53,5% των αιτούντων, ακολουθούμενοι από τη Gen Z με 29,7% και τη Gen X με 14,6%.
- Οι άνδρες κυριαρχούν στις αιτήσεις βίζας με 75,9%, σε σύγκριση με 21,6% γυναίκες.
«Τα εορταστικά ταξίδια στην Ινδία περιστρέφονταν πάντα γύρω από οικογενειακές συγκεντρώσεις. Ωστόσο, φέτος γινόμαστε μάρτυρες κάτι διαφορετικού, δήλωσε ο Mohak Nahta, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Atlys.
Οι τουρίστες χρησιμοποιούν τα μεγάλα Σαββατοκύριακα για να εξερευνήσουν νέους προορισμούς και εμπειρίες στο εξωτερικό, μετατρέποντας τις παραδοσιακές διακοπές σε ευκαιρίες για ταξίδια και πολιτιστικές ανακαλύψεις».
Πού θα ταξιδέψουν οι Ινδοί την εορταστική περίοδο Οκτωβρίου
- Οι προορισμοί με εύκολη πρόσβαση εξακολουθούν να κυριαρχούν στις ταξιδιωτικές επιλογές των Ινδών.
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Ινδονησία, η Μαλαισία και η Σρι Λάνκα μαζί αντιπροσώπευαν τις περισσότερες αιτήσεις βίζας, αντανακλώντας την προτίμηση για σύντομες, οικονομικά προσιτές διακοπές. - Πέρα από την Ασία, η Γερμανία αναδείχθηκε ως ο πιο περιζήτητος προορισμός Σένγκεν, τροφοδοτούμενη από την παγκόσμια έλξη του Oktoberfest.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των θεωρήσεων Σένγκεν που εκδόθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αφορούσαν αυτή τη χώρα της Ευρώπης και κυρίως άνδρες ταξιδιώτες μεταξύ 20 και 30 ετών.
Όπως υπογραμμίζει ο Mohak Nahta «με τα διαδοχικά μεγάλα Σαββατοκύριακα, οι άνθρωποι μετατρέπουν τα φεστιβάλ σε ευκαιρίες για διεθνή ταξίδια.
Αυτό σηματοδοτεί μια αλλαγή συμπεριφοράς στον τρόπο που ταξιδεύουν οι Ινδοί. Σχεδιάζουν πιο έξυπνα, εξερευνούν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ενσωματώνουν ολοένα και περισσότερο παγκόσμιες εμπειρίες στο εορταστικό τους ημερολόγιο».