Τα κριτήρια απόδοσης των κοινωνικών μέσων, τα λεγόμενα interactions αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Ως εκ τούτου τα ταξιδιωτικά brands είναι απαραίτητο να τα συμπεριλάβουν στην στρατηγική του μάρκετινγκ.
Πρόσφατη έκθεση που δημοσιεύτηκε από το Rival IQ ρίχνει ενδιαφέρον φως στα κριτήρια απόδοσης των κοινωνικών μέσων σε διάφορους κλάδους και φυσικά στα ταξίδια.
Στην έκθεσή του για το 2023 Social Media Industry Benchmark, εξετάζει τις αναρτήσεις για τα ταξίδια κα την φιλοξενία, συγκρίνοντας το 2022 με προηγούμενα χρόνια σε βασικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το TikTok.
To Instagram έχει χάσει τη δυναμική του τα τελευταία δύο χρόνια.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το TikTok τα πήγε καλύτερα, με επίπεδα αφοσίωσης πολύ υψηλότερα από τους αντιπάλους του. Αυτό ισχύει για τα ταξίδια αλλά και για όλους τους άλλους κλάδους που ερευνήθηκαν.
Έντονη η δυναμική των φωτογραφιών στο facebook
Δεν αποφέρει κάθε κλάδος παρόμοια αποτελέσματα όταν πρόκειται να εξετάσει το περιεχόμενο με την καλύτερη απόδοση σε συγκεκριμένες πλατφόρμες. Στο Facebook, για παράδειγμα, οι ταξιδιωτικές επωνυμίες θα πρέπει να βασίζονται στις φωτογραφίες, καθώς αυτή είναι η μορφή που παρέχει τα καλύτερα ποσοστά αφοσίωσης.
“Κλειδί» τα reels στο Instagram για τα ταξιδιωτικά brands
Τα reels στο Instagram αποδίδουν καλύτερα όσον αφορά στα ποσοστά αφοσίωσης των ταξιδιωτικών brands και των επωνυμιών φιλοξενίας.
Η κυριαρχία του TikTok
Tο TikTok παραμένει ο πρωταθλητής όσον αφορά στα ποσοστά αφοσίωσης σε όλους τους κλάδους, με μέσο όρο interaction 5,69% ανά βίντεο που δημοσιεύεται στην πλατφόρμα του. Αυτό είναι ακόμη υψηλότερο στα ταξίδια και τη φιλοξενία, με ποσοστό engagement 7,43%.