Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσονται οι σημαντικότερες ξενοδοχειακές εταιρείες παγκοσμίως σε Ασία-Ειρηνικό, με σχεδόν τα μισά από τα νέα ξενοδοχεία στο στάδιο ανάπτυξης να αφορούν σε πέντε ομίλους, συμπεριλαμβανομένων των MarriottAccorIHGHilton και Wyndham. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της CBRE Asia Pacific.

Ειδικότερα, η ανάπτυξη των δωματίων των εν λόγω ξενοδοχειακών brands στην Ασία-Ειρηνικό έχει ως εξής :

  • Marriott (60.566 δωμάτια).
  • Αccor (47.052 δωμάτια).
  • IHG (34.227 δωμάτια).
  • Hilton (31.606 δωμάτια).
  • Wyndham (21.455 δωμάτια)

Αυτοί οι πάροχοι συνεχίζουν να επενδύουν σε προγράμματα επιβράβευσης και εξειδικευμένους τομείς για να κατακτήσουν μερίδιο αγοράς ενώ επεκτείνουν σημαντικά τις τεχνολογικές τους δυνατότητες.

Βασικές τάσεις:

Οι μεγάλοι παγκόσμιοι ξενοδοχειακοί φορείς εκμετάλλευσης συνεχίζουν να επεκτείνονται γρήγορα σε όλη την Ασία-Ειρηνικό, με αυξημένη έμφαση στις επωνυμίες lifestyle. Με τους «5 μεγάλους» παρόχους να επεκτείνουν το μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά από 20% σε 24% τα τελευταία έξι χρόνια, η εν λόγω τάση πρόκειται να συνεχιστεί καθώς η ώθηση για μεγαλύτερη η παρουσία σε όλα τα τμήματα συνεχίζεται.

Διατηρούν τα ημερήσια επιτόκια υψηλά ως αποτέλεσμα της περιορισμένης προσφοράς, της αυξημένης ζήτησης και του αυξανόμενου κόστους εργασίας.

Η υιοθέτηση πρωτοβουλιών βιωσιμότητας και ESG συνεχίζεται. Ως εκ τούτου, ξενοδοχεία με ισχυρές πρωτοβουλίες ESG πρόκειται να έχουν καλύτερη απόδοση.

Η Σιγκαπούρη κατέγραψε τα υψηλότερα επίπεδα πληρότητας ξενοδοχείων στην Ασία-Ειρηνικό από τον Απρίλιο του 2024 έως και σήμερα. Η πληρότητα ξεπέρασε το 83,8% τον Μάρτιο, ελαφρώς κάτω από το 84,3% που παρατηρήθηκε τον ίδιο μήνα του 2019.