Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η ζωντανή ροή στα ταξίδια έχει γίνει μια από τις ιστορίες επιτυχίας μάρκετινγκ της τελευταίας δεκαετίας, οδηγώντας δισεκατομμύρια πωλήσεις για εταιρείες όπως η Trip.com.
Το περιεχόμενο ζωντανής ροής είναι πλέον ο τρίτος πιο δημοφιλής τύπος περιεχομένου βίντεο, μετά τα βίντεο μουσικής και κωμωδίας.
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι θεατές παρακολούθησαν 19,8 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου ζωντανής ροής, όπου κυριαρχεί το YouTube, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο τρίτα της συνολικής προβολής, σύμφωνα με την Streams Charts.
Ενώ το βιντεοπαιχνίδι κυριαρχεί στη ζωντανή ροή και έχει οδηγήσει την επιτυχία της πλατφόρμας Twitch, το ταξιδιωτικό περιεχόμενο έχει γίνει επίσης δημοφιλές, ιδιαίτερα στην Ασία-Ειρηνικό και την Κίνα.
Τα δεδομένα από την τελευταία έκθεση του China Internet Network Information Center, δείχνουν πως 816 εκατομμύρια άνθρωποι -περίπου τα τρία τέταρτα του πληθυσμού που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο- παρακολούθησαν περιεχόμενο ζωντανής ροής το 2023.
Το Euromonitor προβλέπει ότι η ζωντανή ροή θα αποφέρει 582,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στο Κίνα το 2025.
Πρόσφατη έκθεση του για τις παγκόσμιες τάσεις των καταναλωτών για το 2025 σημείωσε επίσης ότι το βίντεο είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για την αλληλεπίδραση και την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες σε μια εύκολα κατανοητή μορφή.
Ακρογωνιαίος λίθος μάρκετινγκ
Ο Edison Chen, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ προορισμών και στρατηγικής συμμαχίας στον όμιλο Trip.com, δήλωσε ότι από τότε η ζωντανή ροή «έχει γίνει ακρογωνιαίος λίθος των προσπαθειών μας μάρκετινγκ, δείχνοντας πώς το καινοτόμο περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει όχι μόνο στη δέσμευση αλλά και σε απτά επιχειρηματικά αποτελέσματα».
Είπε ότι η σειρά ζωντανής ροής του γκρουπ έχει τώρα συνολικά πωλήσεις 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με περισσότερες από 16,68 εκατομμύρια παραγγελίες και κοινό δύο δισεκατομμυρίων θεατών παγκοσμίως. Τα ξενοδοχεία και τα πακέτα είναι οι καλύτεροι παράγοντες δημιουργίας εσόδων
Οπως υπογραμμίζει «η παρακολούθηση μιας ζωντανής ροής όπου ένα πολυτελές θέρετρο ή ένα γοητευτικό boutique ξενοδοχείο παρουσιάζεται με εμπιστευτικές συμβουλές δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης και ενθουσιασμού για κράτηση.
Έχουμε δει επίσης αυξανόμενη ζήτηση για πακέτα προσφορών, όπως διαμονές σε ξενοδοχεία σε συνδυασμό με δωρεάν πακέτα φαγητού, τα οποία όχι μόνο ενισχύουν την ικανοποίηση των επισκεπτών αλλά και οδηγούν το RevPAR»