Woman touching digital interface

Τις τάσεις που θα επικρατήσουν στον τομέα της φιλοξενίας από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύει στην πρόσφατη έρευνά της η Canary Technologies.

Στη μελέτη με τίτλο “Navigating AIEmerging Trends in Hospitality” καταγράφει τη στάση των ξενοδόχων απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, παρέχοντας έναν οδικό χάρτη για την οικοδόμηση μιας στρατηγικής τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με την κατανομή του προϋπολογισμού και τις κορυφαίες περιπτώσεις χρήσης.

Ενθουσιασμός για την τεχνητή νοημοσύνη

Οι ξενοδόχοι επιδεικνύουν έντονο ενθουσιασμό για την τεχνητή νοημοσύνη, με την υιοθέτηση ορατή σε κάθε γωνιά του κλάδου.

  • Το 73% των ξενοδόχων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει σημαντικό ή μεταμορφωτικό αντίκτυπο στη φιλοξενία.
  • Το 61% λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει ήδη τον κλάδο ή αναμένει ότι θα τον επηρεάσει τον επόμενο χρόνο.

Αυτή η κυρίαρχη προοπτική ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει τη βιομηχανία νωρίτερα παρά αργότερα οδηγεί σε σημαντικές επενδύσεις.

  • Το 77% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να διαθέσει μεταξύ 5% και 50% των προϋπολογισμών πληροφορικής του σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος.

Τα ευρήματα της έκθεσης βασίζονται σε έρευνα σε περισσότερους από 325 επαγγελματίες της φιλοξενίας. Οι ερωτηθέντες περιλάμβαναν στελέχη και επαγγελματίες από IT, Sales, Marketing, Operations, Front Desk, HR και Maintenance, που αντιπροσωπεύουν ξενοδοχεία και ξενοδοχειακές ομάδες όλων των μεγεθών στη Βόρεια Αμερική, την APAC και την Ευρώπη.