
Ισχυρή ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια στις ΗΠΑ το 2024, διαπιστώνει η πρόσφατη έρευνα της Internova Travel Group, «2024 Internova Index»: North American Business Traveler Insights.
Η έρευνα συγκέντρωσε πληροφορίες από εκατομμύρια ταξιδιωτικές κρατήσεις και μια ολοκληρωμένη έρευνα σε επαγγελματίες ταξιδιώτες στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.
- Το 85% των επαγγελματιών ταξιδιωτών αναμένει να ταξιδέψει το ίδιο ή πιο συχνά το 2024, σε σύγκριση με το 2023.
- Το 30% δήλωσε ότι πραγματοποιεί ταξίδια «bleisure», συνδυάζοντας τα επαγγελματικά ταξίδια με χρόνο και δραστηριότητες αναψυχής.
- Η μέση ημερήσια τιμή (ADR) για κρατήσεις ξενοδοχείων από επαγγελματίες ταξιδιώτες στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά περίπου 5% από το 2022 έως το 2023.
- Τα ταξιδιωτικά γραφεία αποδεικνύονται όλο και πιο απαραίτητα για την πραγματοποίηση κρατήσεων για επαγγελματικά ταξίδια μετά το τέλος της πανδημίας COVID-19.
Η έκθεση North American Business Traveler Insights είναι μια εξειδικευμένη έκδοση του The Internova Index: North American Traveler Insights, η οποία εστιάζει ειδικά στις τάσεις των εταιρικών ταξιδιών.
Βασίζεται σε εκτεταμένη ανάλυση δεδομένων των ταξιδιωτικών κρατήσεων στη Βόρεια Αμερική, μαζί με μια έρευνα καταναλωτών στην οποία συμμετείχαν περίπου 3.000 ταξιδιώτες.
Η μελέτη τμηματοποίησε τους επαγγελματίες ταξιδιώτες σε τρεις κατηγορίες: Στελέχη, δηλαδή ανώτερα διοικητικά στελέχη, Road Warriors, συχνοί ταξιδιώτες που συχνά έχουν ρόλους πωλήσεων ή επαφής με πελάτες- και περιστασιακοί ταξιδιώτες.
Ενώ ο συνολικός αριθμός των ταξιδιών ανά επαγγελματία ταξιδιώτη αυξήθηκε κατά 3% μεταξύ 2022 και 2023, το τμήμα που παρουσίασε τη σημαντικότερη αύξηση ήταν οι Road Warriors, με 30% άνοδο στα ταξίδια εσωτερικού.
Από το 2019, παρατηρείται αξιοσημείωτη αύξηση στη χρήση ταξιδιωτικών συμβούλων για την κράτηση επαγγελματικών ταξιδιών. Η τάση αυτή, η οποία συνεχίζει να αυξάνεται, επηρεάστηκε πιθανώς από τη δυσκολία και τη σύγχυση που συνόδευε τον προγραμματισμό ταξιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αμέσως μετά.
Οι Road Warriors, ειδικότερα, είναι κατά 15% πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών φέτος σε σχέση με το 2019.