
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα εστιατόρια στα ξενοδοχεία δεν είναι πλέον απλώς ένα μέρος για την ικανοποίηση της πείνας. Με την αυξανόμενη τάση στα ταξίδια με γνώμονα τη μαγειρική, έχουν γίνει αυτοτελείς προορισμοί.
Αυτή την ανοδική πολιτισμική μετατόπιση, ενισχύουν τα δεδομένα από το OpenTable και την KAYAK. Οι ταξιδιώτες -ιδιαίτερα από τις ΗΠΑ– επιλέγουν προορισμό και διαμονή με βάση αυτό που θέλουν να φάνε.
- Ερευνα του OpenTable αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (47%) έχουν κάνει κράτηση για ταξίδι, ειδικά για να επισκεφθούν ένα εστιατόριο.
- Ομοίως, η KAYAK ανέφερε άνοδο 51% σε ετήσια βάση στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το φίλτρο «εστιατόριο» στην αναζήτηση ξενοδοχείων.
- Πάνω από τους μισούς (58%) πιστεύουν ότι οι προσφορές των εστιατορίων ξενοδοχείων έχουν βελτιωθεί με την πάροδο των ετών.
Στην αναζήτηση σε KAYAK, οι τουρίατες πλέον δεν ρωτούν απλώς «Πού να πάω;», αλλά ρωτούν «Τι υπάρχει στο μενού όταν φτάσω εκεί;»
Πλέον, οι εξαιρετικές εμπειρίες γαστρονομίας αποτελούν ουσιαστικό μέρος των σημερινών ταξιδιωτικών προγραμμάτων και τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στην ζήτηση.
Καθώς οι ξενοδόχοι έχουν αναγνωρίσει τη δυναμική που έχουν στους επισκέπτες οι τοπικά εμπνευσμένες γευστικές εμπειρίες -που τους μένουν αξέχαστες- τα εστιατόρια τους έχουν εξελιχτεί σε ισχυρούς παίκτες με την πάροδο των ετών.