
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η World Rainbow Hotels (WRH), η μόνη παγκόσμια κοινοπραξία ξενοδοχείων LGBTQ+ πέτυχε περαιτέρω αύξηση 19% στα μέλη της τον τελευταίο χρόνο, προσφέροντας περισσότερες ευκαιρίες για ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς.
Ειδικεύεται στην υποστήριξη ταξιδιών LGBTQ+ ατόμων, συνεργαζόμενη με καταλύματα που παρέχουν επιμελημένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, όπως εκδηλώσεις Pride, καταφύγια ευεξίας και πακέτα.
Αυτή η άνοδος αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ζήτηση για ταξιδιωτικές εμπειρίες που επιβεβαιώνουν την ταυτότητα της LGBTQ+ κοινότητας.
Συνεργαζόμενη πλέον με περισσότερα από 2.000+ ξενοδοχεία που φιλοξένησαν άτομα LGBTQ+ σε πάνω από 120 προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων εμβληματικών πόλεων όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, η Νέα Υόρκη, το Σίδνεϊ και το Χονγκ Κονγκ, συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση της ως η κορυφαία παγκόσμια πλατφόρμα για ταξιδιώτες LGBTQ+.
Μια σειρά από νέα ξενοδοχεία έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα τον τελευταίο χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των πολυτελών Tiara Miramar Beach στην Κυανή Ακτή και Palazzo Velabro, ενός ακινήτου του 18ου αιώνα στην καρδιά της Ρώμης, καθώς και των TRS Turquesa στη Δομινικανή Δημοκρατία και TRS Coral Costa Mujeres στο Μεξικό.
«Καθώς συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μας σε νέες πόλεις και να καλωσορίζουμε περισσότερα καταλύματα στην οικογένεια της WRH, είμαστε ενθουσιασμένοι με τη θετική δυναμική, δήλωσε ο Lj Lewis, Ανώτερος Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ Παγκόσμιων Εμπορικών Σημάτων.
Η ανάπτυξη μας αντικατοπτρίζει τη συνεχή δέσμευση της παγκόσμιας βιομηχανίας φιλοξενίας για την ενίσχυση της ποικιλομορφίας και τη δημιουργία εμπειριών χωρίς αποκλεισμούς για τους ταξιδιώτες LGBTQ+».
Ο ιστότοπος της χρησιμεύει ως ο βασικός πόρος για την ανακάλυψη και κράτηση διαμονής χωρίς αποκλεισμούς, με εύκολη πρόσβαση τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για εταιρικούς.
Ως η μόνη κοινοπραξία ξενοδοχείων LGBTQ+ που έχει ενσωματωθεί στο Παγκόσμιο Σύστημα Διανομής (GDS), συνδέει καταλύματα χωρίς αποκλεισμούς με πάνω από 24.000 ταξιδιωτικά γραφεία παγκοσμίως.
Η κοινοπραξία δίνει τη δυνατότητα στα καταλύματα-μέλη να προσεγγίσουν νέο κοινό μέσω επιμελημένων πρωτοβουλιών μάρκετινγκ, πιστοποίησης GDS και ένταξης σε Προγράμματα Εταιρικής Διαφορετικότητας.