
Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς βλέπουν τα ταξίδια αναψυχής ως σημαντική δημοσιονομική προτεραιότητα αυτή τη στιγμή, ακόμη και όταν μια οικονομική ύφεση πλησιάζει, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας.
Απαντώντας σε ένα ερωτηματολόγιο που διεξήχθη από τη Destination Analysts τον Σεπτέμβριο, το 54,4% των Αμερικανών είπε ότι τα ταξίδια ήταν είτε «εξαιρετικά υψηλή», «υψηλή» ή «κάπως υψηλή» δημοσιονομική προτεραιότητα τους επόμενους τρεις μήνες.
Συγκριτικά, σχεδόν το ένα τέταρτο των συμμετεχόντων είπε ότι τα ταξίδια δεν ήταν προτεραιότητα αυτή τη στιγμή.
Επιπλέον, η πλειοψηφία των Αμερικανών ταξιδιωτών δεν φαίνεται να απογοητεύεται πολύ από την πιθανότητα ύφεσης. Απαντώντας σε άλλη ερώτηση της έρευνας, περίπου τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων (74,8%, για την ακρίβεια) δήλωσαν ότι πιστεύουν ότι τα ταξίδια ήταν μια επένδυση που αξίζει, ακόμα κι αν η οικονομία συρρικνωθεί.
Τα τέλη του φθινοπώρου και οι αρχές του χειμώνα είναι δημοφιλείς περίοδοι για πολλούς Αμερικανούς να βγουν στο δρόμο ή να ανέβουν στους ουρανούς, και αυτή η περίοδος των διακοπών μπορεί να μην αποτελεί εξαίρεση. Πάνω από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα ταξίδι τον Οκτώβριο (26,6%), τον Νοέμβριο (24,8%) ή/και τον Δεκέμβριο (28,4%), παρά τις υψηλότερες τιμές για το φυσικό αέριο και τα αεροπορικά εισιτήρια.
Ταξίδια με πολυτέλεια
Οι αναλυτές προορισμού σημειώνουν επίσης τους λεγόμενους «ταξιδιώτες πολυτελείας», οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 27% του ταξιδιωτικού πληθυσμού των ΗΠΑ. Τους επόμενους 12 μήνες, ο μέσος ταξιδιώτης πολυτελείας αναμένεται να ξοδέψει 6.260 $ στο ταξίδι του ή 2.000 $ περισσότερα από τον τυπικό Αμερικανό ταξιδιώτη.
Σε σύγκριση με άλλους Αμερικανούς, οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πιο πιθανό να προτιμούν τις εμπορικές πτήσεις από την οδήγηση, και είναι επίσης πιο πιθανό να κάνουν κρουαζιέρες.