Με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης, την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν καθώς και των κρατήσεων του β’ εξαμήνου ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) ενέκρινε δαπάνη 607.600 ευρώ για την προβολή της Ελλάδας μέσω της ιστοσελίδα της EXPEDIA, σε βασικές αγορές όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α.
Oι παραπάνω αγορές συνολικά αντιπροσωπεύουν στην Expedia to 62% των συνολικών κρατήσεων που γίνονται για την Ελλάδα και το χρονικό διάστημα υλοποίησης της καμπάνιας είναι από τον Ιούνιο μέχρι τον Οκτώβριο του 2019.
Την σχετική απόφαση που έχει αναρτηθεί στην Διαύγεια υπέγραψε στις 14 Ιουνίου ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας.
Αγορές και στόχευση ανά μήνα
- Κατά τους μήνες Ιούνιο έως και Αύγουστο η καμπάνια θα στοχεύσει στις αγορές σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α., με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας (awareness) της Ελλάδας ως μοναδικού προορισμού για όλο το χρόνο που προσφέρει πολλές διαφοροποιημένες εμπειρίες και τον επηρεασμό των χρηστών να κάνουν κράτηση για την Ελλάδα.
- Κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο η καμπάνια θα στοχεύσει στους χρήστες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου με στόχο την αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής (late bookings) και τη μείωση της εποχικότητας.
Στην ιστοσελίδα της Expedia θα δημιουργηθεί microsite, το οποίο θα έχει τη μορφή διαδραστικού χάρτη, παρέχοντας στους χρήστες την επιλογή ανάμεσα σε δύο θεματικές, αυτές του «City Break» και του «Island Hop».
Έτσι αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα (awareness) της Ελλάδας ως μοναδικού προορισμού για όλο το χρόνο που προσφέρει πολλές διαφοροποιημένες εμπειρίες.
Ο χρήστης επιλέγοντας μία από τις δύο θεματικές θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί μέσω του διαδραστικού χάρτη σε σχετικούς προορισμούς και να δει χρήσιμες πληροφορίες γι’ αυτούς.
Εκτός από τους χρήστες το ταξίδι μέσω του διαδραστικού χάρτη θα υλοποιούν και “influencers” προερχόμενοι από τις βασικές αγορές, που θα παράγουν το δικό τους αυθεντικό περιεχόμενο για τους ελληνικούς προορισμούς οδηγώντας την απήχηση στα ύψη.
Η Expedia θα προβάλλει την Ελλάδα πέρα από την ιστοσελίδα της και στο Facebook με το Instagram, με σκοπό την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών χρησιμοποιώντας σειρά από διαφημιστικά διαδραστικά μέσα όπως standard display banners, native banners και weather ads, ενώ μέσω ειδικών μέιλ ο χρήστης θα λαμβάνει στοχευμένες διαφημίσεις για την Ελλάδα, ακόμη και εκτός της ιστοσελίδας της Expedia.
Η καμπάνιας αναμένεται να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 58,7 εκατομμύρια impressions συνολικά.