
Τα τρία τέταρτα των millennials Αμερικανών λένε ότι οι ετήσιες διακοπές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του αμερικανικού ονείρου τους. Ποσοστό 75% που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996 κατατάσσουν τα ετήσια ταξίδια ως προτεραιότητα, σε σύγκριση με μόλις το 64% των baby boomers (γεννημένων μεταξύ 1946 και 1964). Αυτό αναφέρουν πρόσφατα στοιχεία από έρευνα της Investopedia.
Αυτό μπορεί να φαίνεται εκπληκτικό δεδομένων των καλά τεκμηριωμένων οικονομικών δυσκολιών των millennials.
Ωστόσο, παρά αυτές τις προκλήσεις, ή ίσως εξαιτίας αυτών, οι millennials δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στα ταξίδια και τις εμπειρίες παράλληλα με τα παραδοσιακά οικονομικά ορόσημα, όπως η αποταμίευση για τη συνταξιοδότηση ή η αγορά σπιτιού.
Βασικά Συμπεράσματα
Οι millennials δίνουν μεγάλη αξία στις εμπειρίες, συχνά κατατάσσοντάς τες παράλληλα ή και πάνω από τα παραδοσιακά ορόσημα πλούτου, όπως η κατοχή ενός σπιτιού ή η αποπληρωμή χρέους.
Η ενσωμάτωση της αναψυχής και των ταξιδιών σε ένα οικονομικό σχέδιο μπορεί να μειώσει την επαγγελματική εξουθένωση και να βελτιώσει τη συνολική ψυχική υγεία και την ποιότητα ζωής σας.
Το σύγχρονο αμερικανικό όνειρο εξελίσσεται για να εξισορροπήσει τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα με ουσιαστικές εμπειρίες.
Οι millennials λένε ότι ξοδεύουν περίπου το 29% του εισοδήματός τους σε ταξίδια, σε σύγκριση με το 25% για τους baby boomers.
Η αγάπη των millennials για τα ταξίδια είναι κάτι περισσότερο από το να βγάζουν φωτογραφίες αξιόλογες για το Instagram, αν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σίγουρα παίζουν ρόλο.
Το 92% των νέων ταξιδιωτών λένε ότι το πιο πρόσφατο ταξίδι τους παρακινήθηκε με κάποιο τρόπο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, η κύρια πηγή έμπνευσής τους δεν προήλθε από influencers ή διασημότητες (30%), αλλά από φίλους και συγγενείς (42%).

























