
Σύνταξη: tourismtoday
Οι μοναδικές εμπειρίες είναι ο παράγοντας που θα επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των Millennials και των Gen Z από Ασία-Ειρηνικό (APAC).
Αυτό δείχνει πρόσφατη έρευνα της Klook που διεξήχθη τον Ιούλιο από την Milieu, σε 12 χώρες στην περιοχή APAC (Νότια Κορέα, Χονγκ Κονγκ, Ταϊβάν, Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Ιαπωνία, Αυστραλία, ηπειρωτική Κίνα και Ινδία).
Πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερο από το διπλάσιο του μέσου μηνιαίου εισοδήματος στην Ασία, στις επόμενες διακοπές τους, είναι 1 στους 3 ταξιδιώτες Millennial και Gen, ταξιδιώτες. Αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 2.000 δολάρια. Περισσότερα από 3.000 δολάρια θα ξοδέψουν για ταξίδια:
- 1 στους 5 ταξιδιώτες Gen Z.
- 1 στους 4 Millennials.
Δίνουν έμφαση στις νέες εμπειρίες
Οι Millennials και οι Gen Z δίνουν μεγάλη έμφαση στις «νέες εμπειρίες» στα ταξίδια.
Όπως υπογραμμίζει ο Eric Gnock Fah, γενικός διευθυντής και συνιδρυτής του Klook, «οι ιδιαίτερες εμπειρίες και δραστηριότητες έχουν προτεραιότητα στα σχέδια ταξιδιών.
Μια αναδυόμενη γενιά ταξιδιωτών εκδηλώνει μια αυξανόμενη επιθυμία για αυθεντικές εμπειρίες που τροφοδοτούνται από μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με συμβατικές πηγές όπως οι μηχανές αναζήτησης ταξιδιωτών και οι οδηγοί».
Αναζητούν ταξιδιωτική έμπνευση στα social media
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναδεικνύονται ως η κορυφαία πηγή για τους Gen Z. Περισσότεροι από τους μισούς χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και εμπειρίες.
- Αντίθετα, το 59% των Millennials εξακολουθεί την τάση χρήσης μηχανών αναζήτησης.
- Μεταξύ των πιο ευρέως χρησιμοποιούμενων social media, το Facebook, το Instagram και το TikTok πρωτοστατούν.
- 9 στους 10 ταξιδιώτες Millennials και Gen Z ελέγχουν τις online κριτικές πριν οριστικοποιήσουν τις κρατήσεις τους.
- Αναζητούν, ενεργά συστάσεις και περιεχόμενο για ταξίδια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διαδικασία προγραμματισμού των διακοπών τους.
Η κύρια πηγή για ταξιδιωτικό προγραμματισμό
Οι τουρίστες από τη Νότια Κορέα, αναγνώρισαν (85%) το Instagram ως κύρια πηγή για τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό. Το TikTok συγκέντρωσε το 40% και το Facebook 38%.
Η δημιουργία περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει τη μεγαλύτερη σημασία για τη μεγάλη πλειοψηφία των ταξιδιωτών. Οι τουρίστες από την Ινδία, τις Φιλιππίνες και την ηπειρωτική Κίνα την θεωρούν έναν από τους κύριους λόγους για ταξίδια.
Οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί
- Οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί στη λίστα ταξιδιωτικών επιθυμιών τουριστών από APAC είναι η Ιαπωνία, η Ταϊλάνδη και η Σιγκαπούρη.
- Οι Κορεάτες εξέφρασαν τις προτιμήσεις τους σε Ιαπωνία, Βιετνάμ και Ταϊλάνδη.
Καθώς η ζήτηση για διεθνή ταξίδια συνεχίζει να είναι πολύ σημαντική, η πλειονότητα των Millennials και των Gen Z σε όλη την APAC επιλέγει τουριστικά πρακτορεία, για τον σχεδιασμό της απόδραση του. Το 65% προετοιμάζει το ταξίδι τουλάχιστον δύο έως έξι μήνες νωρίτερα.