
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι απρόσκοπτες online κρατήσεις είναι το κλειδί για την προσέλκυση επαναλαμβανόμενων πελατών στις αεροπορικές εταιρείες, αλλά και για την αγορά σε πρόσθετες αεροπορικές υπηρεσίες.
Αυτό αποκαλύπτει μια νέα μελέτη από την IBS στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ τους τελευταίους 18 μήνες.
- Η βελτιωμένη διαδικτυακή εμπειρία πείθει σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ταξιδιωτών, να κάνουν εκ νέου κράτηση με την αεροπορική εταιρεία.
- Το 71% λέει ότι μια θετική διαδικτυακή εμπειρία τους πείθει να αγοράσουν επιπλέον υπηρεσίες από την αεροπορική εταιρεία.
Τα σημαντικά συστατικά μιας ομαλής εμπειρίας online κράτησης
- Εύκολη πρόσβαση σε ευέλικτες κρατήσεις μέσω μιας εφαρμογή.
- Απρόσκοπτη πρόσβαση σε ταξιδιωτικά έγγραφα, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλισης και της κάρτας επιβίβασης.
- Δυνατότητα εύκολης πρόσβασης σε εκπτώσεις στις μεταφορές, τρόφιμα και ποτά και αναβαθμίσεις.
Οι μικρότερες προτεραιότητες
- Πρόσβαση σε πακέτα διακοπών και ταξίδια σε μια εφαρμογή.
- Ψηφιακή καθοδήγηση σχετικά με τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις για τον COVID.
- Εξυπηρέτηση πελατών κατ’ απαίτηση με ζωντανές συνομιλίες.
- Πρόσβαση σε χάρτες που υποδεικνύουν κοντινές τοποθεσίες δοκιμών COVID.
Απαιτήσεις ανά ηλικία
- Το 46% των ταξιδιωτών 16 έως 24 ετών θέλει ευέλικτες κρατήσεις μέσω μιας εφαρμογής, σε σύγκριση με το 38% των άνω των 55 ετών.
- Στους μεγαλύτερους ταξιδιώτες, το 51% δίνει προτεραιότητα στη δυνατότητα ξεκλειδώματος εκπτώσεων σε μεταφορές, αναβαθμίσεις και τρόφιμα και ποτά, σε σύγκριση με 39 % των νεότερων.
Μπορούν να γίνουν περισσότερα
- Το 72% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι αεροπορικές εταιρείες παρέχουν στην πραγματικότητα ένα απρόσκοπτο διαδικτυακό ταξίδι σε σύγκριση με άλλους κλάδους. Ωστόσο το 33% πιστεύει ότι θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα.
- Το 33% λέει ότι οι αεροπορικές εταιρείες δεν τους στοχεύουν με θετικές εμπειρίες, όπως εξατομικευμένες προσφορές. Από αυτούς, το 71% λέει ότι θα ταξίδευε με μια αεροπορική εταιρεία εάν το έκαναν.
Ταξιδιώτες και παράπονα με τις αεροπορικές εταιρείες
- Διατήρηση της εξυπηρέτησης πελατών (52%).
- Κατακλυσμός από μεγάλο όγκο διαδικτυακών προσφορών (41%).
- Ανησυχία για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και τις διαδικτυακές πληρωμές (31%).