Ιδιαίτερα έντονη είναι η επιθυμία των καταναλωτών για ταξίδια, δεδομένης μάλιστα της τάσης της απομακρυσμένης εργασίας που παρέχει μεγάλη ευελιξία. Αυτό καταδεικνύει πρόσφατη έκθεσης της Amex Trendex.

Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές φαίνεται να ενστερνίζονται το πνεύμα των γιορτών ολόψυχα. Αυτό σημαίνει ότι συμμετέχουν ξανά σε δραστηριότητες που μπορεί να είχαν τεθεί σε αναμονή πέρυσι.

Στην πραγματικότητα, σχεδόν οι μισοί (48%) των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι έχουν ήδη ξεκινήσει τις γιορτινές τους αγορές.

Παράλληλα, το 38% ανέφερε ότι σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για τις διακοπές φέτος.

Σχεδόν οι μισοί (47%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για τουλάχιστον μια φορά αυτή τη σεζόν.

Μόνο το 17% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει «υβριδικές διακοπές» φέτος.

Το 71% είπε ότι θα γιορτάσει τις διακοπές του τέλους του έτους 2021 με περισσότερα μέλη της οικογένειας και τους αγαπημένους τους.

Το 44% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει για να επισκεφθεί προσωπικά την οικογένεια ή τους φίλους του φέτος.

Το 61% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι τα σχέδια διακοπών θα φαίνονται διαφορετικά φέτος και στο μέλλον.

Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας Amex Trendex περιλαμβάνουν:

—Σχεδόν οι μισοί (49%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν την Τρίτη πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών (23 Νοεμβρίου). Μόλις το 29% σχεδιάζει να ταξιδέψει την ίδια την Ημέρα των Ευχαριστιών (25 Νοεμβρίου).

—Το 42% είπε ότι θα παρέλειπαν τον εορτασμό της Ημέρας των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ προκειμένου να κάνουν διεθνείς διακοπές.

—Το 77% θα προτιμούσαν να κάνουν διακοπές με τα σημαντικά τους πρόσωπα.

—Πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ θα ήθελαν να κάνουν ένα ταξίδι εσωτερικού (65%) ή διεθνές (49%) ως δώρο αυτή τη σεζόν.

—Το 52% ανέφερε ότι θα κάνουν περισσότερες διακοπές το 2022 από ό,τι το 2021.

—Το 55% είπε ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει από μία έως τρεις φορές το 2022. Το 39% σχεδιάζει να ταξιδέψει τέσσερις ή περισσότερες φορές το επόμενο έτος.