Περισσότεροι από το 1/3 των πελατών της πλατφόρμας Travelzoo -ποσοστό 36%- σχεδιάζει να κάνει διακοπές κρουαζιέρας φέτος, καταγράφοντας αύξηση 11% από το 2015 και 34,5% το 2016, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
“Η κρουαζιέρα αποτελεί όλο και μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησης του Travelzoo, δηλώνει ο Joel Brandon-Bravo, γενικός διευθυντής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι όχι μόνο η όρεξη για κρουαζιέρες μεταξύ των πελατών μας αυξάνεται αλλά και ότι πάνω από το ένα τέταρτο (27%) από αυτούς έχουν ταξιδέψει από δύο έως τρεις φορές, ενώ ποσοστό 22% έχουν πραγματοποιήσει οκτώ ή περισσότερες κρουαζιέρες.
Αυτή την άνοιξη, η Royal Caribbean, η Carnival Cruise Line και η Norwegian Cruise Line θα δρομολογήσουν όλα τα μεγαλύτερα πλοία τους, με τεχνολογία αιχμής και πλήθος δραστηριοτήτων εν πλω καθώς και συναρπαστικές συνεργασίες με εταιρείες όπως η Audi, Apple και Burberry για να βελτιωθεί η εμπειρία των επιβατών.
Το εν πλω προϊόν είναι ολοένα και πιο εξελιγμένο σε ολόκληρο τον κλάδο της κρουαζιέρας, με βελτιωμένη τεχνολογία Wi-Fi, φορητή τεχνολογία, διαδραστικά avatars, εικονική πραγματικότητα και αποδράσεις στην ξηρά που θα είναι διαθέσιμες φέτος”.