
Η αγορά γεωτουρισμού αναμένεται να καταγράψει άνοδο 5,5% κατά τη διάρκεια του χρόνου πρόβλεψης 2024-2030, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της HTF Market Intelligece.
Μεταξύ των αξιοσημείωτων παικτών της αγοράς που αναλύονται είναι η National Geographic Society (ΗΠΑ), ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) (Ισπανία), η Lonely Planet (Αυστραλία), η Earthwatch (ΗΠΑ), η GeoWorld Travel Ltd. (Ηνωμένο Βασίλειο), η UNESCO (Γαλλία) , Seacology (ΗΠΑ), Geocaching (ΗΠΑ), Japan National Tourism Organization (Ιαπωνία), Gondwana Eco Tours (ΗΠΑ), Center for Responsible Travel (ΗΠΑ) και Global Basecamps (ΗΠΑ).
Όπως αποκαλύπτει η παγκόσμια αγορά γεωτουρισμού αυξάνεται δυναμικά κατά 5,5% και αναμένεται να ανέλθει από τα 737 δις. δολάρια φέτος σε 984 δις. δολάρια μέχρι το 2030.
Η αγορά Γεωτουρισμού υποδηλώνει τον ταξιδιωτικό τομέα που στοχεύει στην ενθάρρυνση υπεύθυνων ταξιδιών σε μέρη που προστατεύουν το περιβάλλον, τον πολιτισμό και την παράδοση της τοποθεσίας. Σε αντίθεση με τον κομφορμιστικό τουρισμό, ο οποίος μπορεί να αναδεικνύει τον μαζικό τουρισμό και την εμπορευματοποίηση, ο Γεωτουρισμός τονίζει τις βιώσιμες πρακτικές και την προστασία των φυσικών και πολιτιστικών αγαθών.