
Σχεδόν τα τρία τέταρτα των Αμερικανών αναφέρουν ότι έχουν κάνει καλοκαιρινά ταξιδιωτικά σχέδια φέτος, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της ValuePenguin σε 1.050 Αμερικανούς καταναλωτές.
Η εν λόγω αναλογία αποτελεί τεράστια αύξηση 53% από το 2021. Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν επίσης να ξοδέψουν περισσότερα αλλά να κάνουν λιγότερα ταξίδια.
«Οι άνθρωποι πιθανότατα έκαναν οικονομία για να κάνουν μεγάλα ταξίδια με bucket list ή είναι τώρα έτοιμοι να κάνουν ταξίδια που είχαν προγραμματίσει πριν από την πανδημία», λέει η Sophia Mendel, ειδικός στις πιστωτικές κάρτες ValuePenguin και στις ταξιδιωτικές ανταμοιβές.
Όμως, αν και ο πληθωρισμός εμποδίζει ορισμένους ανθρώπους να ταξιδέψουν, λιγότεροι που έχουν προγραμματίσει ταξίδια λένε ότι θα αναλάβουν χρέη για να τα πληρώσουν.
- Τα ταξίδια αναθερμαίνονται αυτό το καλοκαίρι, αν και ορισμένα μένουν στη θέση τους καθώς ο πληθωρισμός μεγαλώνει.
- Οι ταξιδιώτες θα αυξήσουν τις δαπάνες για διακοπές, αλλά λιγότεροι θα αναλάβουν χρέη για διακοπές.
- Περισσότεροι από τους μισούς καλοκαιρινούς ταξιδιώτες επιστρέφουν σε έναν αγαπημένο προορισμό διακοπών.
- Συνεχίζεται η εξ αποστάσεως εργασία κατά τις καλοκαιρινές διακοπές
Περισσότεροι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν φέτος, ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα αλλά κάνοντας λιγότερα ταξίδια. Σχεδόν τα τρία τέταρτα των καταναλωτών (73%) έχουν καλοκαιρινά ταξιδιωτικά σχέδια, ένα σημαντικό άλμα από 53% πέρυσι.
- Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 2.700 $ αυτό το καλοκαίρι (αύξηση 300 $ από το 2021), αλλά θα κάνουν κατά μέσο όρο δύο ταξίδια αντί για τα τρία που σχεδίασαν πέρυσι.
- Μεταξύ όσων δεν θα ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, το 57% λέει ότι οφείλεται στο ότι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν, από 43% που είπε το ίδιο πέρυσι το καλοκαίρι. Η πανδημία εξακολουθεί να παίζει ρόλο, επίσης, με το 35% να την αναφέρει ως λόγο για να μείνει στη θέση του.
- Παρά τον πληθωρισμό, λιγότεροι καλοκαιρινοί ταξιδιώτες θα αναλάβουν χρέη για διακοπές. Το περασμένο καλοκαίρι, το 48% πίστευε ότι μπορεί να προσθέσει χρέος ταξιδιών, αλλά αυτό μειώθηκε στο 29% φέτος. Αυτό υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές έχουν εξοικονομήσει χρήματα, λαμβάνουν οικονομικές προφυλάξεις (όπως πηγαίνουν σε λιγότερα ταξίδια) ή επιλέγουν εναλλακτικές λύσεις φιλικές προς τον προϋπολογισμό.
- Τα καλοκαιρινά οδικά ταξίδια παραμένουν δημοφιλή, ενώ η εμπιστοσύνη στις πτήσεις έχει αυξηθεί από πέρυσι. Παρόλο που το 15% των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει τρόπο μεταφοράς λόγω των υψηλών τιμών του φυσικού αερίου, το 79% των ανθρώπων σχεδιάζει να οδηγήσει σε τουλάχιστον έναν από τους προορισμούς των διακοπών τους. Τα αεροπορικά ταξίδια αντιστοιχούσαν στο 45%, τα οποία αυξήθηκαν κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2021.
- Περίπου 1 στους 4 ταξιδιώτες θα εργάζονται εξ αποστάσεως στις διακοπές τους για να αποφύγουν την εξάντληση των ημερών διακοπών, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από το ένα τρίτο των millennials. Ταυτόχρονα, το 24% των εργαζομένων δεν θα χρησιμοποιήσει καμία άδεια μετ’ αποδοχών αυτό το καλοκαίρι, ένα ακόμη πιο συχνό φαινόμενο μεταξύ των Gen Zers (34%).
- Οι περισσότεροι Αμερικανοί ανυπομονούν για καλοκαιρινές διακοπές φέτος, με σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) να αναφέρουν ότι έχουν προγραμματίσει ταξίδια — πρόκειται για υψηλό πανδημίας και αύξηση 20 ποσοστιαίων μονάδων από πέρυσι. Αυτό περιλαμβάνει το 84% των γονέων με μικρά παιδιά και το 82% των millennials (ηλικίες 26 έως 41 ετών).
- Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (60%) αναφέρουν ότι το αυξανόμενο κόστος τους ανάγκασε να προσαρμόσουν τα σχέδιά τους. Ως αποτέλεσμα, το 16% δηλώνει ότι έπρεπε να μειώσει τον αριθμό των ημερών ταξιδιού του, ενώ το 15% δηλώνει ότι άλλαξε τρόπο μετακίνησης λόγω των τιμών του φυσικού αερίου. Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών αναφέρουν ότι επηρεάζονται περισσότερο, με το 68% να λέει ότι ο πληθωρισμός επηρέασε τις αποφάσεις προγραμματισμού τους.
- Επιπλέον, το 30% των καταναλωτών δηλώνει ότι κάνει λιγότερα ταξίδια λόγω του αυξημένου κόστους. Ενώ οι ταξιδιώτες παρέλειψαν την πόλη κατά μέσο όρο τρεις φορές πέρυσι, ο αριθμός αυτός μειώθηκε σε μόλις δύο φέτος.
Πως θα περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές
Τα οδικά ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των σχεδίων διακοπών, με το 79% των ταξιδιωτών να σχεδιάζει να πάει με το αυτοκίνητο στον προορισμό τους. Σχεδόν οι μισοί (45%) των ερωτηθέντων λένε ότι θα πετάξουν σε έναν προορισμό, από το 40% που είπε το ίδιο πέρυσι.
Που θα διαμείνουν
Τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα παραμένουν οι πιο δημοφιλείς (65%) επιλογές διαμονής, ακολουθούμενα από τη διαμονή με την οικογένεια (36%) και τα ενοικιαζόμενα καταλύματα (22%).
Οι Gen Zers είναι οι πιο πιθανό να μείνουν με την οικογένεια ή τους φίλους, ενώ τα ενοικιαζόμενα καταλύματα είναι πιο δημοφιλή μεταξύ των millennials. Οι Gen Xers έχουν το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ των γενεών που θέλουν να μείνου σε κάμπινγκ και αυτοκινούμενα οχήματα.
Τέλος, αν και η συντριπτική πλειονότητα των ταξιδιωτών μένει στην πολιτεία αυτό το καλοκαίρι, το 20% θα κάνει ένα διεθνές, με το 28% των Gen Zers να πρωτοστατεί.