Μία ακόμη «παράπλευρη» απώλεια της ακυβερνησίας σχετίζεται με τις νέες υπό κατασκευή εθνικές οδούς, όπου οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ανασταλεί. Η μοναδική ελπίδα επανεκκίνησης των έργων προερχόταν από τον μηχανισμό επιμερισμού ρίσκου, μέσω του οποίου θα διοχετευτεί μέρος της ρευστότητας που λείπει σήμερα από τα projects.
Η συγκεκριμένη «φόρμουλα», που έλαβε πρόσφατα την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παραμένει «εν τη γενέσει» της αντιμέτωπη με σημαντικά ζητήματα, όπως η διαμόρφωση του νέου χρηματοοικονομικού μοντέλου των αυτοκινητοδρόμων. Το χρηματοοικονομικό μοντέλο συνδέεται, μεταξύ άλλων, με τις εισπράξεις από διόδια, κάτι που σημαίνει ότι όσο συνεχίζεται η ύφεση, θα είναι σχεδόν αδύνατον να προβλεφθεί σε τί επίπεδα αυτές θα διαμορφωθούν.
Σήμερα, πέραν των παραπάνω προβλημάτων, τα οδικά έργα βρίσκονται αντιμέτωπα και με το σκηνικό ακυβερνησίας που τινάζει στον «αέρα» ακόμη και το μηχανισμό επιμερισμού κινδύνου, στον οποίο είχαν στηριχθεί οι τελευταίες ελπίδες για «restart» των κατασκευαστικών εργασιών.
Πηγή: capital.gr