Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα ταξίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία συνεχίζουν να αυξάνονται. Οι αποφάσεις κράτησης στην Ευρώπη επηρεάζονται συχνά από παράγοντες που περιστρέφονται γύρω από την αξία και την τιμή, σύμφωνα με νέα έκθεση της Phocuswright.

Παράλληλα, η χρήση social media -και ιδιαίτερα του Instagram και YouTube– έχει αυξηθεί κατά τον σχεδιασμό και την αναζήτηση ιδεών για ταξίδια.

Κοιτώντας μπροστά, οι περισσότεροι Ευρωπαίοι έχουν θετικές προοπτικές για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια, αν και αυτά ενδέχεται να παρεμποδίζονται από την παρατεταμένη αύξηση του κόστους και ορισμένες ανησυχίες σχετικά με τη βιωσιμότητα.

Από πού αντλούν έμπνευση οι ταξιδιώτες στην Ευρώπη

Όσον αφορά την έρευνα πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού, η έκθεση της Phocuswright, αποκάλυψε τέσσερις βασικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουν οι τουριστικές εταιρείες:

  • Οι μηχανές αναζήτησης και οι ιστότοποι διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων διατηρούν τις κορυφαίες θέσεις τους ως κύριες ερευνητικές πηγές.
  • Οι κριτικές που βρίσκονται στις γενικές μηχανές αναζήτησης αξιοποιούνται περισσότερο.
  • Είναι ενδιαφέρον ότι τα αποτελέσματα της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στις αναζητήσεις είναι ισότιμα με τα αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή, πιθανώς λόγω της τοποθέτησης τους στο επάνω μέρος της σελίδας.
  • Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI) κερδίζει δυναμική, αλλά έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει πριν γίνει κορυφαίος πόρος.
  • Οι συστάσεις από φίλους και συγγενείς εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μεμονωμένη πηγή.