
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Βρετανοί εμπνέονται για τα καλοκαιρινά ταξίδια τους από τοποθεσίες γυρισμάτων ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, σύμφωνα με την The Advantage Travel Partnership.
Η μεγάλη και η μικρή οθόνη κεντρίζουν το ενδιαφέρον για τους προορισμούς που θα επιλέξουν στις διακοπές.
Ο εμπορικός διευθυντής John Sullivan αποκάλυψε ότι το Παρίσι, η Ρώμη, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και η Σκωτία κατέγραψαν υψηλές κρατήσεις που συνδέονται με τις ταινίες και σειρές «Emily in Paris», «Mission: Impossible – The Final Reckoning», «Sex and the City: And Just Like That» και «The Traitors».
Πρόσθεσε ότι ένας «απροσδόκητος αναδυόμενος προορισμός» ήταν η Οάχου σε Χαβάη, πριν από την κυκλοφορία live-action του Lilo & Stitch.
Άλλες αναπτυσσόμενες τάσεις που εντοπίστηκαν περιλαμβάνουν την αύξηση του «τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων», με τους ταξιδιώτες να επιλέγουν όλο και περισσότερο εμπειρίες διακοπών που συνδέονται με τα προσωπικά τους πάθη και χόμπι.
Υπήρξε επίσης μια «αισθητή στροφή» προς τα ταξίδια που έχουν ως γνώμονα την υγεία. Αναδυόμενες τάσεις όπως ο τουρισμός ύπνου και η ψηφιακή αποτοξίνωση κερδίζουν σημαντική έλξη.
«Αυτές αντανακλούν μια αυξανόμενη επιθυμία για απόδραση από τον γρήγορο ρυθμό της καθημερινότητας, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική υγεία», είπε ο John Sullivan.
Ο νυχτερινός τουρισμός βρίσκεται επίσης σε άνοδο, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν εμπειρίες, όπως η παρατήρηση σε βόρειο σέλας, ο αστροτουρισμός καθώς και η επίσκεψη σε μουσεία και γκαλερί τις βραδινές ώρες.
Επίσης, ο τομέας των τουρισμού και της περιπέτειας είχε πετύχει ένα «εξαιρετικά δυνατό» ξεκίνημα για το έτος.
Τα έσοδα στην The Advantage Travel Partnership, έχουν αυξηθεί 18% από την αρχή του έτους, με τον Μάρτιο να είναι ο μήνας με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη μέχρι στιγμής.
Τα ατομικά ταξίδια έχουν αποδώσει ιδιαίτερα καλά, με κορυφαίους προορισμούς Ιαπωνία, Ινδία, Νότια Αφρική, Αίγυπτο, Ισπανία και Ιταλία.