Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πολλοί Γερμανοί ταξιδιώτες δεν βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα social media όταν επιλέγουν τον επόμενο προορισμό για διακοπές. Ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει σύντομα.

Στην απόφαση του προορισμού τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπαιξαν σημαντικό ρόλο (32%), σύμφωνα με έρευνα της Opodo. Ωστόσο επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τη νεότερη γενιά των Γερμανών.

  • Το 52% των Γερμανών ηλικίας 18 έως 24 ετών έχουν επιλέξει τους προορισμούς των διακοπών τους με βάση τις συστάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Μόνο το 12% των άνω των 65 ετών έχει κάνει το ίδιο.

Καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν, είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν τους ταξιδιωτικούς τους προορισμούς. Αυτό δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκτούν μεγαλύτερη επιρροή, ειδικά μεταξύ των νεότερων ατόμων.

Απογοητεύσεις; Καμία πιθανότητα για τον online κόσμο

Είναι γνωστό ότι μερικές φορές οι προσδοκίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Το ένα τέταρτο αυτών που επιλέγουν ταξιδιωτικό προορισμό με βάση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλήγουν να απογοητεύονται με όσα βρίσκουν όταν φτάνουν εκεί.

Ωστόσο, εξακολουθούν να απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Παραδόξως, το 24% συνεχίζει να δημοσιεύει όμορφες φωτογραφίες από τα ταξίδια του στο διαδίκτυο, ακόμη και αν οι προσδοκίες του δεν εκπληρώθηκαν. Αυτό δείχνει ότι η ανταλλαγή ταξιδιωτικών εμπειριών είναι εξίσου σημαντική με την προβολή του προορισμού.

Γιατί οι Γερμανοί ταξιδιώτες δημοσιεύουν φωτογραφίες διακοπών social media

  • Το 38% το κάνει για να διατηρήσει τις αναμνήσεις του ταξιδιού.
  • Το 16% μοιράζεται φωτογραφίες για να παρουσιάσει στους ακολούθους του νέα μέρη.
  • Το 5% παραδέχτηκε ότι το κάνει «για να πιστεύουν οι οπαδοί μου ότι έχω μια υπέροχη ζωή».
  • Το 23% επέλεξε να μην δημοσιεύσει φωτογραφίες διακοπών.

Ακόμα και αν οι διακοπές δεν πάνε όπως είχαν προγραμματιστεί, πολλοί επιλέγουν να παρουσιάσουν τις καλύτερες στιγμές.
Γιατί; Το 35% λέει ότι δεν θέλει να χαλάσει τη διάθεση των άλλων, ενώ το 32% δεν θέλει να φανεί ότι παραπονιέται.