Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο κλάδος των αερομεταφορών δυσκολεύτηκε σημαντικά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο λόγω της πανδημίας του Covid-19.
Αλλά πλέον βρίσκεται στο δρόμο της ανάκαμψης καθώς αναμένεται η ζήτηση για νέα αεροσκάφη, αποκαλύπτει το Cirium Fleet Forecast.

Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη του συνολικού στόλου στην Κίνα τα επόμενα χρόνια είναι η πιο εντυπωσιακή.
Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από άλλη μελέτη της Aviation Industry Corporation of China (AVIC).

Η ανάπτυξη στην Κίνα

Το Cirium Fleet Forecast παρέχει μια γενικά πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη για το μέλλον της αεροπορικής βιομηχανίας.
Η επιβατική κίνηση αναμένει αύξηση 3,7% κάθε χρόνο, κάτι που στη συνέχεια θα απαιτήσει νέα αεροσκάφη.

Η Κίνα θα έχει ένα πολύ σημαντικό μερίδιο των αεροσκαφών. Η αύξηση της κίνησης θα είναι πάνω από 6% στη χώρα.
Έτσι, θα απαιτηθεί συνολικό μερίδιο 20% της συνολικής παράδοσης αεροσκαφών παγκοσμίως για να υποστηριχθεί αυτή η αύξηση.

Αντίθετα, η υπόλοιπη Ασία-Ειρηνικός αντιπροσωπεύει μερίδιο 22%. Οι αεροπορικές εταιρείες στη Βόρεια Αμερική θα απαιτήσουν το 20% των νέων αεροσκαφών και οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες το 17%.

45.000 αεροσκάφη μέχρι το 2040

Για ολόκληρο τον κινεζικό στόλο, δηλαδή όχι μόνο για επιβατικά αεροπλάνα, η χώρα πρόκειται επίσης να σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη.

Υπό αυτή την έννοια, η AVIC προβλέπει ότι ολόκληρος ο στόλος θα φτάσει τις 45.000 έως το 2040. Μια απίστευτη αύξηση από τον σημερινό στόλο των 3.000.

Ο στόλος αυτός θα αποτελείται από 10.000 ελικόπτερα (αυτή τη στιγμή μόνο 923), ενώ τα υπόλοιπα θα είναι γενικά αεροσκάφη σταθερής πτέρυγας.

Μέχρι το 2040 ο συνολικός αριθμός ωρών πτήσης του κλάδου της γενικής αεροπορίας της χώρας προβλέπεται να ξεπεράσει τα 8 εκατομμύρια. Κάτι που είναι πολύ εντυπωσιακή αύξηση σε σύγκριση με τις 984 χιλιάδες ώρες του 2020.