Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα εξερχόμενα ταξίδια από την Κίνα ενισχύονται, με επικεφαλής τους εύπορους και ανεξάρτητους ταξιδιώτες, σύμφωνα με μελέτη της Phocuswright.

Αν και ο όγκος δεν θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 μέχρι το 2026, τα εξερχόμενα ταξίδια προβλέπεται να ξεπεράσουν το ορόσημο των 155 εκατομμυρίων το 2025.

Οι αποδράσεις με τρένο ακμάζουν, οι ομαδικές εκδρομές γίνονται πιο λιτές και πιο εξατομικευμένες και τα επαγγελματικά ταξίδια περιορίζονται από τους αυστηρότερους εταιρικούς προϋπολογισμούς.

Τα online τουριστικά πρακτορεία (OTA) όπως οι Ctrip, Fliggy, Tongcheng, Meituan και Tuniu έχουν επενδύσει τεράστια ποσά σε μηχανική τεχνητής νοημοσύνης και δεδομένα. Παράλληλα, επεκτείνουν τις στρατηγικές προσέλκυσης πελατών και έχουν αναδιαμορφώσει τα προγράμματα μελών τους με φιλόδοξες ανταμοιβές και κίνητρα.

Εκτός από την κυκλοφορία τουριστικών προϊόντων για στοχευμένες δημογραφικές ομάδες όπως solo ταξιδιώτες, Baby Boomers και πτυχιούχους, οι OTA επεκτείνουν τα δίκτυα τους εκτός σύνδεσης σε μικρότερες πόλεις για να διευρύνουν τα κανάλια πωλήσεων και τις βάσεις πελατών. Από το άνοιγμα της Κίνας το 2023, οι OTA έχουν επωφεληθεί σημαντικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αγορά ταξιδιών της Κίνας αυξήθηκε 5,5% το 2024, φτάνοντας τα 151,8 δις δολάρια, με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι πολλοί ανέμεναν.

Η ανάπτυξη υπογραμμίζει τόσο την κλίμακα της ζήτησης όσο και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις για την αποκατάσταση της δυναμικής πριν από την πανδημία.
Παρά τα περισσότερα από 5,6 δις εγχώρια ταξίδια, η υπερπροσφορά και η υποτονική οικονομική εμπιστοσύνη εμπόδισαν την αύξηση των ναύλων και των τιμών.