
Η Sabre δημοσίευσε τη νέα λευκή βίβλο για την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και το διαλογικό εμπόριο, αποκαλώντας την μια από τις πιο ανατρεπτικές αλλαγές στην ιστορία της τεχνολογίας ταξιδιών.
Έχει τίτλο «Chat As the New Influencer: From Conversations to Clicks» και αναμένεται να φέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτονται, εξατομικεύονται και κρατούνται τα ταξίδια.
Tι είναι το conversational commerce
Το συνομιλιακό εμπόριο (conversational commerce) – που υποστηρίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη – δεν είναι απλώς ένα νέο κανάλι, αλλά ένα νέο παράδειγμα, έτοιμο να επαναπροσδιορίσει το ταξίδι και να ξεκλειδώσει μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη σε ολόκληρο τον κλάδο, παρόμοια με το πώς το εμπόριο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έφερε επανάσταση σε άλλους κλάδους λιανικής πώλησης την τελευταία δεκαετία.
Πρόκειται για τον συγχρονισμό πτήσεων, ξενοδοχείων, επίγειων μεταφορών και διαθεσιμότητας σε πολλούς ταξιδιώτες, όλα διαμορφωμένα ανάλογα με το πού ζει ο ταξιδιώτης, που θέλει να πάει και πως θα φτάσει στον προορισμό του.
Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναμφισβήτητα επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις τα τελευταία χρόνια, η πολύπλοκη ταξιδιωτική βιομηχανία δεν μπόρεσε ποτέ να αξιοποιήσει πλήρως τον αγωγό εμπορίου look–to–shop… μέχρι τώρα.
«Το συνομιλιακό εμπόριο είναι κάτι περισσότερο από μια «απλώς» τεχνολογική τάση για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Είναι ένα γενεαλογικό άλμα», δήλωσε η Jen Catto, Chief Marketing Officer της Sabre.
Το whitepaper σκιαγραφεί ένα συναρπαστικό όραμα για το μέλλον του ταξιδιωτικού λιανικού εμπορίου:

Το κοινωνικό εμπόριο εμπνέει τις ταξιδιωτικές αγορές
Το συνομιλιακό εμπόριο θα αλλάξει. Ενώ οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης πυροδοτούν την περιπλάνηση, υστερούν σε εμπιστοσύνη και υποδομές. Η πρακτορική τεχνητή νοημοσύνη κλείνει το χάσμα, μετατρέποντας την πρόθεση σε δράση σε δευτερόλεπτα.
Η τεχνητή νοημοσύνη επεκτείνει την αγορά
Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν πρακτορική ΑΙ ανακαλύπτουν επιλογές που δεν θα είχαν βρει διαφορετικά, σηματοδοτώντας πραγματική δημιουργία ζήτησης, όχι απλώς μετατόπιση μετοχών.
Τα ταξίδια δεν θα πωλούνται μόνο σε ιστότοπους και εφαρμογές. Θα δημιουργούνται από κοινού σε παράθυρα συνομιλίας, φωνητικούς βοηθούς και πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης.
Η εμπιστοσύνη θα είναι το νέο νόμισμα
Καθώς η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης επιταχύνεται, η διαφάνεια, η διακυβέρνηση και η ακεραιότητα των δεδομένων θα διαχωρίζουν τους ηγέτες από τους καθυστερημένους.























