
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η αναψυχή αποτελεί κινητήρια δύναμη για τα ταξίδια, , όπως αποκαλύπτει πρόσφατη μελέτη της EY Global σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικό (APAC).
Το 44% των διεθνών τουριστών και το 52% των Αμερικανών ταξιδεύουν ειδικά γι’ αυτό τον λόγο.
- Οι κρουαζιέρες παρουσιάζουν υψηλές δαπάνες και ικανοποίηση: Το 61% επιβατών κρουαζιέρας ξοδεύει 1.000 δολάρια και άνω και το 86% αναφέρει ότι οι εμπειρίες ανταποκρίθηκαν ή ξεπέρασαν τις προσδοκίες του.
- Οι αναβαθμίσεις είναι ο κανόνας: Οι μισοί από τους τουρίστες που αγόρασαν κρουαζιέρες ή εισιτήρια θεματικών πάρκων πλήρωσαν για premium πρόσθετα.
- Οι νεαροί ταξιδιώτες θέλουν περισσότερα: Η Gen Z και οι Millennials δίνουν προτεραιότητα στη τεχνολογία, επιλέγουν αποδράσεις με γνώμονα την ευεξία και εμπειρίες με τζόγο ειδικά σε κρουαζιέρες και καζίνο.
- Βιώσιμα χαρακτηριστικά: Οι νεότερες γενιές είναι διατεθειμένες να πληρώσουν 26% επιπλέον για ταξίδια με βιώσιμα χαρακτηριστικά, αν και ανήκουν γενικά στη χαμηλότερη κοινωνικοοικονομική ομάδα.
Οπως επισημαίνει ο Javi Borges, επικεφαλής του τομέα ψυχαγωγίας σε EY Global «σε μια εποχή παγκόσμιας οικονομικής και γεωπολιτικής αναταραχής, η έρευνα μας δείχνει ότι η επιθυμία των καταναλωτών για καθηλωτικές, ζωντανές εμπειρίες ψυχαγωγίας είναι τόσο ισχυρή όσο ποτέ και δυνητικά γίνεται ακόμη ισχυρότερη».
Πρόσθεσε επίσης πώς «για τους παρόχους που προσφέρουν αυτές τις εμπειρίες, η ισχυρή ζήτηση παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες. Αλλά για να αποκομίσουν τα οφέλη, θα πρέπει να κατανοήσουν τα διαφορετικά κίνητρα και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, ώστε να ευθυγραμμίσουν τις προσπάθειες τους, αναλόγως για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες».