olth1202Βελτιωμένα φαίνεται να είναι τα μεγέθη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στο πεδίο της διακίνησης φορτίων, στο πρώτο εξάμηνο του 2014, σύμφωνα με στελέχη του ΟΛΘ.

Από οικονομική πλευράς η άνοδος του κύκλου εργασιών υπολογίζεται στο 10%, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2013, ενώ προμηνύει ότι η τρέχουσα χρήση, στο σύνολό της, θα είναι η καλύτερη, εδώ και χρόνια, για τον ΟΛΘ, επισημαίνουν τα ίδια στελέχη.

Ειδικότερα, στη διακίνηση προϊόντων την περίοδο Ιανουάριος – Ιούνιος 2014 τα μεγέθη, όπως καταγράφηκαν από το τμήμα Στατιστικής της ΟΛΘ Α.Ε., είναι τα ακόλουθα:

– Στο σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων διακινήθηκαν 110.740 κοντέινερ, συνολικού όγκου 161.640 TEUs, αυξημένα κατά 12,97% και 12,63% αντίστοιχα, έναντι του Α’ εξαμήνου του 2013.

– Στο συμβατικό λιμάνι, η διακίνηση διαμορφώθηκε στους 2.209.587 τόνους, αυξημένη κατά 2,24% έναντι των 2.161.266 τόνων της περιόδου Ιανουάριος – Ιούνιος 2013.

Σχολιάζοντας τα μεγέθη της διακίνησης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Στέλιος Αγγελούδης, δήλωσε τα εξής: «Η εικόνα που παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι συνεχώς και πιο ενθαρρυντική. Χάρη στην προσπάθεια της διοίκησης και των εργαζομένων, αλλά και τη συνεργασία των χρηστών, η ΟΛΘ Α.Ε. βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των εταιρειών δημοσίου συμφέροντος.

Τα μεγέθη της διακίνησης αλλά και η οικονομική πορεία της εταιρείας αποδεικνύουν τόσο τη δυναμική όσο και το ρόλο της ΟΛΘ Α.Ε. στην ευρύτερη περιοχή. Η σιδηροδρομική σύνδεση με τα Σκόπια και το Βελιγράδι, που έχει ξεκινήσει, αλλά και τη Σόφια, που έπεται σε λίγες εβδομάδες, αναμένεται να καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τα πιο ανταγωνιστικά της βορειοανατολικής Μεσογείου.Το επόμενο βήμα πρέπει να είναι η επενδυτική «ένεση» για τη βελτίωση των υποδομών, ώστε η Θεσσαλονίκη από λιμάνι μεταφόρτωσης να γίνει λιμάνι προορισμού».