της Σοφίας Γκιαούρη

Με επίκεντρο τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, η νέα φάση της καμπάνιας “Travel with confidence” της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) ενεργοποιείται σε ραδιόφωνα και social media, σε συνεργασία με Gen Z influencers

Η ABTA (Association of British Travel Agents) ανακοίνωσε την έναρξη της νέας διαφημιστικής φάσης της καμπάνιας “Travel with confidence”, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής αλλά και την οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης με τη νεότερη γενιά ταξιδιωτών.

Στο επίκεντρο οι Gen Z και οι οικογένειες

Η καμπάνια, που θα “τρέξει” τις επόμενες εβδομάδες σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και δημοφιλή social media, απευθύνεται τόσο σε οικογένειες όσο και σε νεαρούς ταξιδιώτες που σχεδιάζουν τις πρώτες τους διακοπές χωρίς συνοδεία γονέων.

Ξεχωρίζει η συνεργασία με δημοφιλείς influencers όπως η Gen Z TikTok δημιουργός «LilyBakes», ειδική στις γλυκές δημιουργίες, με έμφαση στο νέο hashtag της καμπάνιας #OutOfTheGroupChat, που ενθαρρύνει τους νέους να μετατρέψουν τα σχέδια για διακοπές από κουβέντες σε δράση.

Εργαλεία και διαγωνισμός για τα μέλη

Τα μέλη της ABTA θα έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία προώθησης μέσω της ειδικής πλατφόρμας (members zone), ώστε να ενισχύσουν τη δική τους εμπορική στρατηγική. Παράλληλα, η ABTA λανσάρει διαγωνισμό με κληρώσεις για τα μέλη που ενσωματώνουν το hashtag #WeAreABTAmembers στο περιεχόμενό τους.

Εμπιστοσύνη και ενίσχυση κρατήσεων

Στρατηγικός στόχος της καμπάνιας είναι η προώθηση της ασφάλειας στις κρατήσεις μέσω έμπιστων παρόχων και η υπενθύμιση στους νεαρούς ταξιδιώτες να αναζητούν το λογότυπο της ABTA. Παράλληλα, επιδιώκει να κινητοποιήσει το κοινό που δεν έχει ακόμη προχωρήσει σε κράτηση, καθώς σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 48% όσων σκοπεύουν να κάνουν καλοκαιρινές διακοπές δεν έχουν κλείσει ακόμη πακέτο.

Ο Graeme Buck, διευθυντής επικοινωνίας της ABTA, δήλωσε:

«Γνωρίζουμε ότι πολλά μέλη μας εστιάζουν στην αγορά των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, καθώς υπάρχει ακόμα σημαντικό μέρος του κοινού που δεν έχει κλείσει διακοπές. Η νέα αυτή φάση της καμπάνιας μας έρχεται σε αυτή την κρίσιμη χρονική περίοδο και συνοδεύεται από υλικό που μπορεί να ενισχύσει και τις δικές τους ενέργειες marketing».

Η καμπάνια της ABTA έρχεται να προσδώσει δυναμική στον τουριστικό τομέα του Ηνωμένου Βασιλείου, ενθαρρύνοντας υπεύθυνες και ασφαλείς κρατήσεις μέσα από ένα σύγχρονο, νεανικό και ψηφιακά εστιασμένο αφήγημα.