Ιδιαίτερα δημοφιλή είναι τα ταξίδια πόληςστη Γερμανία, με το Γερμανικό Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού (GNTB) να σχεδιάζει την προώθησή τους στο εξωτερικό.

Η Ολλανδία είναι η κορυφαία αγορά προέλευσης τουριστών με 11 εκατ. επισκέπτες, ακολουθούμενη από την Ελβετία (6 εκατ.), τη Μεγάλη Βρετανία (5,3 εκατ.), την Αυστρία (4,4 εκατ.) και την Πολωνία (4,2 εκατ.).

Στις αγορές του εξωτερικού, οι ΗΠΑ ηγούνται με 7,2 εκατ. διανυκτερεύσεις, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 2,1% στις αρχές του 2025.

Η GNTB σχεδιάζει επίσης να στοχεύσει καλύτερα σε άλλες αγορές όπως η Κίνα και το Χονγκ Κονγκ (1,8 εκατ.), τα Αραβικά κράτη του Κόλπου (1,2 εκατ.) και η Ινδία (900.000).

Τουρισμός και social media

Η GNTB ενισχύει τα ψηφιακά της μέσα για να αυξήσει την παγκόσμια δημοτικότητα της Γερμανίας.

Ειδικότερα, πέρα από τα υπάρχοντα γραφεία της στη Βόρεια Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη (19 συνολικά), επεκτείνει την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μεταξύ 2018 και 2024, η εμβέλεια αυξήθηκε κατά 275%, από 328 εκατ. σε 1,23 δις.. Επειδή οι θετικές διαδικτυακές κριτικές είναι τόσο σημαντικές, αυτή η ψηφιακή προσέγγιση είναι κρίσιμη.