Μια νέα έρευνα της Marriott International για την Ασία-Ειρηνικό αποκάλυψε ότι πάνω από το 81% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η προσωπική επαφή με πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για την ανάκαμψη της επιχείρησης.

Η έρευνα, που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος, και απευθυνόταν σε περισσότερους από 300 επαγγελματίες ταξιδιώτες και επαγγελματίες του MICE, αποτελεί μέρος της συνεχούς προσπάθειας της Marriott International να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες και τη ζήτηση της τοπικής αγοράς.

Τα ευρήματα αποκάλυψαν επίσης ότι το 53% των ερωτηθέντων θεώρησε ότι οι δραστηριότητες πρόσωπο με πρόσωπο ήταν σημαντικές για την παρακίνηση και τη δημιουργία δεσμού μεταξύ των ομάδων και την οικοδόμηση εταιρικής κουλτούρας.

Πάνω από το 60% των ερωτηθέντων διευκρίνισε ότι οι περιορισμοί στις κοινωνικές συγκεντρώσεις και οι αβεβαιότητες σχετικά με τα διεθνή ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν ανησυχία. Ένα επιπλέον 40% δήλωσε επίσης ότι η παροχή μοναδικών δραστηριοτήτων και εμπειριών συναντήσεων αποτελεί πρόκληση όταν αντιμετωπίζει αυτούς τους περιορισμούς.

Ο Ramesh Daryanani, αντιπρόεδρος του Global Sales, Asia Pacific , εξηγεί:

«Η επιθυμία να παραμείνουμε συνδεδεμένοι μεταξύ μας ήταν πάντα εκεί τα τελευταία δύο χρόνια. Όταν τα ταξίδια και οι συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο δεν ήταν δυνατά, η βιομηχανία υιοθέτησε υβριδικές συναντήσεις και άλλες εικονικές δραστηριότητες για να κρατήσει τους ανθρώπους αφοσιωμένους. Με την ευκολία των περιορισμών στα ταξίδια και στις κοινωνικές συναθροίσεις, η εκκρεμής ζήτηση για συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο πρόκειται να επιταχυνθεί».

Για να υποστηρίξει την ανάκαμψη των επιχειρήσεων στην Ασία-Ειρηνικό, η Marriott International κυκλοφόρησε πρόσφατα το The 5Gs of Human Connection – μια καμπάνια που στοχεύει να υπενθυμίσει στους ανθρώπους τη ζεστασιά της ανθρώπινης σύνδεσης και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να συναντηθούν ξανά πρόσωπο με πρόσωπο. Τα 5G – που αντιπροσωπεύουν το Gather, το Global, το Gratitude, το Giving και το Gourmet – είναι στιγμές κατά τις οποίες οι άνθρωποι συνδέονται μεταξύ τους με ουσιαστικούς και αξέχαστους τρόπους. Κάθε πυλώνας έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των επαγγελματιών και να υποστηρίζει τους σχεδιαστές συναντήσεων για να δημιουργήσουν μια αξέχαστη εμπειρία για τους συμμετέχοντες:

Gather – Τηρώντας τα διεθνή πρότυπα υγιεινής και τους κανονισμούς ασφάλειας, η « Δέσμευση για Καθαριότητα » της Marriott International σε όλη την εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ταξιδεύουν και στους επαγγελματίες να συγκεντρώνονται με αυτοπεποίθηση, από μεγάλα συνέδρια, κίνητρα έως υποχωρήσεις ηγεσίας.

Παγκόσμια – Καθώς τα σύνορα αρχίζουν να ανοίγουν σε όλη την Ασία-Ειρηνικό, η Marriott Bonvoy καλωσορίζει τους ταξιδιώτες με το ποικίλο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων και θέρετρων σε όλη την περιοχή, συμπεριλαμβανομένων προορισμών κατ’ απαίτηση όπως η Σιγκαπούρη, η Ιαπωνία, οι Μαλδίβες, η Αυστραλία και πολλά άλλα. Κάθε ξενοδοχείο μπορεί να δημιουργήσει μοναδικές εμπειρίες για τους επισκέπτες με βάση τον προορισμό της επιλογής τους.

Ευγνωμοσύνη – Πάνω από το 70% των επαγγελματιών αισθάνονται ότι η έκφραση ευγνωμοσύνης εκφράζεται καλύτερα μέσω της αλληλεπίδρασης πρόσωπο με πρόσωπο, σύμφωνα με την έρευνα της Marriott International. Υποστηρίζοντας οργανισμούς που θέλουν να ξαναχτίσουν την ομαδικότητα και τη συντροφικότητα μετά από μια μακρά ταξιδιωτική αδράνεια, η Marriott Bonvoy προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από συναντήσεις εκτός έδρας και εταιρικά καταφύγια.

Προσφορά – Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια με γνώμονα το σκοπό, το Good Travel with Marriott Bonvoy™ προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες που επισκέπτονται. Οι εμπειρίες ποικίλλουν από τη φύτευση μαγγρόβων στο Λανγκάουι, τη συντήρηση ναών στην Ινδία έως τη φροντίδα των ειδών ψαριών στην Κίνα και πολλά άλλα

Gourmet – Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι περισσότερο από το 66% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι οι επιμελημένες εμπειρίες τροφίμων και ποτών μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία αξέχαστων στιγμών για τους συμμετέχοντες στις συναντήσεις ή στις εκδηλώσεις.

Το Marriott Bonvoy παρέχει στους σχεδιαστές την ευκολία απρόσκοπτης κράτησης από μια ποικιλία από εστιατόρια και μπαρ παγκόσμιας κλάσης, συμπεριλαμβανομένων έξι εγκαταστάσεων που έχουν βραβευτεί συνολικά με επτά διαμάντια στον πρόσφατα ανακοινωμένο Black Pearl Restaurants Guide 2022, καθώς και 25 αναγνωρισμένα MICHELIN εστιατόρια στην ευρύτερη Κίνα.