Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν εξατομίκευση, με μία ωστόσο πιο προσεκτική ματιά στην εξερεύνηση και ανακάλυψη.

Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους η Marriott International, λανσάρει το MARRIOTT MEDIA, σηματοδοτώντας μια αλλαγή και ένα νέο κεφάλαιο στον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους τουρίστες σε όλο το ταξίδι τους.

Πρόκειται για ένα δίκτυο μέσων ενημέρωσης σχεδιασμένο για τον ταξιδιώτη. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά, θέτει τον τουρίστα και το ταξίδι στο επίκεντρο συνδέοντας τους με σχετικές επωνυμίες την κατάλληλη στιγμή, μέσω ψηφιακών και φυσικών σημείων επαφής και με ένα μήνυμα.

Έχει σχεδιαστεί για να εμπλουτίζει, προσφέροντας στους επισκέπτες περιεχόμενο, προτάσεις και προσφορές με τρόπους ευθυγραμμισμένους με την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα πρώτου μέρους και 200+ στοχευμένα χαρακτηριστικά από το πρόγραμμα Marriott Bonvoy (σχεδόν 237 εκατομμύρια μέλη) και από το χαρτοφυλάκιο καταλυμάτων της Marriott (στα 9.500 παγκοσμίως), βοηθά στην ενεργοποίηση της στόχευσης. Συνδυάζει δημογραφικές πληροφορίες με τη συμπεριφορά των επισκεπτών, την πρόθεση ταξιδιού και τα πάθη των τουριστών.

Ο προσεκτικός σχεδιασμός μηνυμάτων και δημιουργικού, σε συνδυασμό με την επιλογή στοχευμένου κοινού και την ισχυρή δυνατότητα μέτρησης, θα προσφέρει στις καμπάνιες μάρκετινγκ καλύτερη απόδοση.

Τα δεδομένα των επισκεπτών χρησιμοποιούνται υπεύθυνα και σύμφωνα με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς.
Η πλατφόρμα βασίζεται στη συγκατάθεση, με εύκολες επιλογές εξαίρεσης για τους επισκέπτες, παρέχοντας διαφάνεια και εμπιστοσύνη.

Το νέο δίκτυο μέσων ενημέρωσης θα επιμεληθεί εμπειρίες σε ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Marriott.com και η εφαρμογή Marriott Bonvoy, εντός του δωματίου, σε ιστότοπους τρίτων και social media.