Για τις επιπτώσεις της γεωπολιτικής κρίσης στις φετινές κρατήσεις, την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού για τη Μεσσηνία και τις δυνατότητες ανάδειξης της Δυτικής Πελοποννήσου ως αυτόνομου τουριστικού brand μίλησε ο Δημήτρης Καραλής, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, στον Χάρη Ντιγριντάκη και στον Alpha Radio 98.9.

Ο κ. Καραλής υπογράμμισε ότι η αβεβαιότητα και η πολεμική ένταση στη Μέση Ανατολή έχουν προκαλέσει ανάσχεση στις κρατήσεις, με ακυρώσεις και συγκρατημένη ζήτηση, ωστόσο τόνισε ότι η ελληνική τουριστική αγορά διαθέτει αντοχές και προοπτικές.

Αναφέρθηκε, μάλιστα, στο παράδοξο της αυξημένης ροής Ισραηλινών τουριστών προς την Ελλάδα ακόμα και εν μέσω κρίσης, γεγονός που επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη στις ελληνικές υποδομές και τη φήμη της χώρας.

Στο επίκεντρο της τοποθέτησής του βρέθηκε και η ανάγκη αλλαγής του τουριστικού μείγματος στη Μεσσηνία. Όπως τόνισε, η περιοχή συνεχίζει να εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από τον εσωτερικό τουρισμό, με μικρή διάρκεια διαμονής και έντονη εποχικότητα. Χρειάζεται, όπως είπε, στοχευμένη εθνική στρατηγική, συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, την Περιφέρεια και τους τοπικούς φορείς, ώστε η Δυτική Πελοπόννησος να «μπει δυναμικά στον χάρτη» των ξένων τουριστικών αγορών.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας ανέδειξε ως καταλύτες για την αναβάθμιση της περιοχής το διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας, την αναμενόμενη αξιοποίηση του Αράξου, αλλά και τα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος. Παράλληλα, σημείωσε ότι χρειάζεται σχεδιασμός με σύγχρονες μεθόδους, οικονομικά εργαλεία και στρατηγική branding για να μπορέσει η Πελοπόννησος να σταθεί ανταγωνιστικά δίπλα στους καθιερωμένους τουριστικούς γίγαντες.

Ακούστε παρακάτω ολόκληρη τη συνέντευξη