Μια “επιθετική” εκστρατεία μάρκετινγκ για το Αλγκάρβε και τη Μαδέρα, τους προορισμούς με μεγαλύτερη συχνότητα βρετανικών τουριστών, ενέκρινε η πορτογαλική κυβέρνηση σε μια προσπάθειά της να ανακάμψει την τουριστική πορεία της Τουρκία, της Τυνησίας και της Αιγύπτου.

Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση ενέκρινε αυτή την εβδομάδα ένα ειδικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της εποχικότητας, με επενδύσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ, προσπαθώντας να «προβλέψει τις επιπτώσεις του Brexit στον τουρισμό στο Αλγκάρβε και της Μαδέρα». Η εκστρατεία μάρκετινγκ θα  ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου, από τον Οκτώβριο έως τον Μάρτιο.

Η επένδυση ύψους 1 εκατ. Ευρώ που πραγματοποιείται από τον οργανισμό Turismo de Portugal θα κατανεμηθεί σε δύο ίσα μέρη των 500.000 για τη Μαδέρα και το Αλγκάρβε, το 70% του συνολικού προϋπολογισμού αυτής της πρωτοβουλίας, ενώ το υπόλοιπο θα αναληφθεί από τις ίδιες τις περιφέρειες.

Οι αγορές που χαρακτηρίστηκαν ως “στρατηγικές” για να προωθήσουν αυτή την ειδική χαμηλή περίοδο για το Αλγκάρβε είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, οι Κάτω Χώρες, η Σκανδιναβία, η Ιρλανδία, η Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και η Γαλλία. Στη Μαδέρα οι αγορές-στόχοι είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Κάτω Χώρες, η Σκανδιναβία, η Πολωνία, η Ελβετία, οι ΗΠΑ, η Βραζιλία και η Ρωσία.

Η αντιμετώπιση της εποχικότητας στον τουρισμό είναι ένας από τους βασικούς στόχους του σχεδίου, παρά την πρόσφατη βελτίωση αυτής της τάσης. Ο δείκτης εποχικότητας στην Πορτογαλία, 38,7% το 2015, μειώθηκε σε 36,5% το 2017.