
Προληπτικά βήματα για την άμβλυνση των αρνητικών οικονομικών και επιχειρησιακών επιπτώσεων του Covid-19, κάνει η Marriott International. Ηδη, έχει θέσει σε εφαρμογή τα επιχειρησιακά σχέδια έκτακτης ανάγκης τα οποία θα προσαρμόζονται ανάλογα με την παγκόσμια κατάσταση, δήλωσε ο Άρνε Σόρενσον, διευθύνων σύμβουλος της.
Στο επίπεδο των περιουσιακών στοιχείων, τα σχέδια έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνουν μέτρα όπως το κλείσιμο των καταστημάτων τροφίμων και ποτών, τη μείωση του προσωπικού και το κλείσιμο των ορόφων ή ακόμα και ολόκληρα ξενοδοχεία.
Η εταιρεία έχει επίσης αναβάλει προσωρινά τα περισσότερα πρότυπα εμπορικού σήματος για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και τους δικαιοδόχους, συμπεριλαμβανομένης της καθυστέρησης των ανακαινίσεων που αναμένεται το 2020 κατά ένα έτος, την αναβολή της απαιτούμενης χρηματοδότησης επίπλων, εξοπλισμού και εξοπλισμού και την αναστολή των τυποποιημένων ελέγχων μάρκας.
Σε εταιρικό επίπεδο, τα βήματα αυτά περιλαμβάνουν τη σημαντική μείωση των ανώτατων μισθών, περιορίζοντας τις εβδομάδες εργασίας σε όλο τον κόσμο και ακυρώνοντας μη ουσιαστικά ταξίδια και δαπάνες.
Η Marriott εκτιμά ότι αυτά τα μέτρα μείωσης του κόστους θα ρίξουν το γενικό και διοικητικό κόστος για το 2020 κατά τουλάχιστον 140 εκατομμύρια δολάρια. Καθώς εξακολουθούν να εφαρμόζονται πρόσθετα μέτρα, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί.
Η εταιρεία έχει επίσης λάβει μέτρα για να μειώσει δραματικά το κόστος που σχετίζεται με προγράμματα και υπηρεσίες που τα ξενοδοχεία της αποδίδουν, όπως τα έξοδα μάρκετινγκ, ώστε να είναι πιο συμβατά με την αναμενόμενη μείωση της χρηματοδότησης, δεδομένου ότι πιθανώς θα μειωθούν τα έσοδα του συστήματος. Η εταιρεία επανεξέτασε επίσης τα επενδυτικά της σχέδια και επί του παρόντος αναμένει να εξαλείψει ή να αναβάλει τουλάχιστον το ένα τρίτο των προηγούμενων προβλέψεων της $ 700 έως $ 800 εκατομμυρίων δαπανών για το 2020.