Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Όμιλος Sani/Ikos ανακοίνωσε μια σειρά από ενημερώσεις για τη σεζόν του 2026, οι οποίες αποσκοπούν στην ενίσχυση της δέσμευσης του στον τουριστικό κλάδο.

Με άμεση ισχύ, θα περιλαμβάνονται δωρεάν μεταφορές για όλες τις νέες κρατήσεις επισκεπτών του 2026 για καταλύματα Sani Suite Collection (SSC) και Ikos Deluxe Collection (IDLX) σε όλα τα κανάλια κρατήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών συνεργατών.

Αυτή η συμπερίληψη θα ισχύει αναδρομικά για τυχόν υπάρχουσες κρατήσεις SSC ή IDLX για τη σεζόν του 2026.

Ο Όμιλος έχει επίσης επιβεβαιώσει τη δέσμευσή του στο τελευταίο κανάλι κράτησης των επισκεπτών, εισάγοντας «αυστηρότερους εσωτερικούς κανόνες και αυστηρή εφαρμογή πολιτικών».

Σε ανακοίνωση αναφέρετα ότι: «επιβεβαιώνει εκ νέου ότι δεν προσπαθούμε να μεταφέρουμε πελάτες σε άλλα κανάλια κρατήσεων.
Οι εμπορικοί συνεργάτες παραμένουν βασικό κομμάτι της επιτυχίας της μάρκας και η επιχείρησή τους θα συνεχίσει να χαίρει σεβασμού και να προστατεύεται ακόμη περισσότερο μέσω αυστηρότερων εσωτερικών κανόνων γύρω από τα κανάλια και αυστηρής εφαρμογής πολιτικών».

Για να υποστηρίξει αυτό, η μάρκα βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας μιας ειδικής ανεξάρτητης ομάδας υποστήριξης για να διασφαλίσει την ισότητα μεταξύ εμπορικών και άμεσων κρατήσεων.

Υπογραμμίζεται επίσης πως «σε περίπτωση που ένας εμπορικός εταίρος πιστεύει ότι η τιμολόγηση ή η ισοτιμία πολιτικής δεν έχει τηρηθεί έναντι των πελατών του, ενθαρρύνεται να το αναφέρει. Εάν επιβεβαιωθεί ότι οι πελάτες έχει αδικηθεί, ο Όμιλος θα διασφαλίσει ότι θα επιτευχθεί η κατάλληλη επίλυση με τον εταίρο».

Δήλωσε επίσης, ότι οι τελευταίες πρωτοβουλίες καταδεικνύουν τη «δέσμευση του για την ενίσχυση ισχυρών και διαφανών σχέσεων με τους αξιόπιστους συνεργάτες του» και «βασίζονται σε μια εντυπωσιακή πορεία πωλήσεων για τη σεζόν του 2026».

Η εταιρεία είχε κάνει γνωστό προηγουμένως ότι εργαζόταν πάνω σε ενημερωμένες εμπορικές πολιτικές, αφού ορισμένοι συνεργαζόμενοι αντιπρόσωποι αμφισβήτησαν τη συνέπεια της εμπορικής της προσφοράς σε σχέση με τις άμεσες δραστηριότητές της.

Η πρόσφατη έναρξη λειτουργίας του Ikos Kissamos -του πρώτου θέρετρου της μάρκας στην Κρήτη, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τον Απρίλιο του 2026- κατέγραψε την ισχυρότερη απόδοση πωλήσεων για νέο θέρετρο στην ιστορία του ομίλου.

Οπως τόνισε ο Lee Barker, περιφερειακός διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ Ηνωμένου Βασιλείου, Σκανδιναβίας & Αμερικής, «αυτά τα μέτρα αποτελούν μέρος της συνεχιζόμενης στρατηγικής μας για την οικοδόμηση ισχυρότερων, πιο διαφανών συνεργασιών με τον ταξιδιωτικό κλάδο.

Έχουμε δεσμευτεί να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι συνεργάτες μας είναι βέβαιοι ότι οι πελάτες τους λαμβάνουν εξαιρετική εξυπηρέτηση και αξία.
Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην ανάπτυξη των εμπορικών δραστηριοτήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία είναι το κλειδί για την επιτυχία μας.»