
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Kempinski Hotels συμφώνησε να επεκτείνει την παγκόσμια επιχειρηματική συνεργασία με τη Shiji για να βελτιώσει περαιτέρω τις τεχνολογικές της λύσεις.
Ο όμιλος πολυτελών ξενοδοχείων χρησιμοποιεί προϊόντα Shiji όπως τα Shiji Distribution Solutions και Shiji ReviewPro εδώ και πολλά χρόνια.
Με την επέκταση της συμφωνίας παροχής υπηρεσιών, ο όμιλος προσθέτει το Infrasys Cloud POS της Shiji στο χαρτοφυλάκιο τεχνολογίας ξενοδοχείων του.
«Ως παγκόσμιος όμιλος πολυτελών ξενοδοχείων θέλουμε οι ομάδες μας να επικεντρώνονται λιγότερο στην τεχνολογία και περισσότερο στους πελάτες μας, δήλωσε ο Riko Van Santen, Διευθύνων Σύμβουλος Πληροφορικής στην Kempinski.
Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε ότι οι επισκέπτες μας θα έχουν μια εξαιρετική εμπειρία και ότι θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους.
Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να βρούμε τους κατάλληλους τεχνολογικούς συνεργάτες που έχουν προηγμένες λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την ποιότητα εργασίας για τους συνεργάτες μας, ώστε να μπορούν με τη σειρά τους να αυξήσουν την ποιότητα εργασίας για τους επισκέπτες μας. Το Infrasys Cloud POS της Shiji πληροί αυτά τα κριτήρια».
Το Infrasys Cloud POS της Shiji έχει επιλεγεί ως μία από τις προτιμώμενες λύσεις σημείων πώλησης της Kempinski λόγω των προηγμένων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων, της κεντρικής διαχείρισης, της αρχιτεκτονικής που βασίζεται στο cloud, της ανώτερης υποστήριξης και της εμπειρίας με παγκόσμιες ξενοδοχειακές μάρκες.
Η πρόθεση του ομίλου ξενοδοχείων να προσθέσει ένα cloud POS και να επωφεληθεί από την προηγμένη υποστήριξη με τη Shiji είναι να βελτιστοποιήσει τις ώρες του προσωπικού τους με τους επισκέπτες και να αυξήσει τη συνολική ποιότητα των υπηρεσιών.
Το Infrasys Cloud POS χρησιμοποιείται σε πολλούς από τους μεγαλύτερους ομίλους πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο και είναι γνωστό για την αξιοπιστία και την ανώτερη υποστήριξη του.