Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μια σημαντική επέκταση της πλατφόρμας τεχνολογίας B2B, λανσάροντας νέα API και καινοτομίες διαφήμισης που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την ανάπτυξη συνεργατών και να ξεκλειδώσουν πιο έξυπνη αλληλεπίδραση ταξιδιωτών, ανακοίνωσε ο Expedia Group.

Η εταιρεία επεκτείνει επίσης την εμβέλεια της με νέες εμπειρίες ανακάλυψης με GenAI, ξεκινώντας με το Expedia Trip Matching, μια μοναδική στο είδος της λειτουργία που μετατρέπει τα βίντεο στο Instagram σε εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις.

Επιπλέον, με την τελευταία κυκλοφορία του νέου ολοκληρωμένου AI Agent στο Hotels.com® και την ενσωμάτωση με το OpenAI Operator και το Microsoft Copilot Actions, ο Όμιλος κάνει τον προγραμματισμό ταξιδιών πιο διαισθητικό και προσβάσιμο, συναντώντας ταξιδιώτες από κάθε σημείο επαφής.
Αυτές οι τελευταίες καινοτομίες κοινοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κορυφαίας εκδήλωσης EXPLORE του Expedia Group.

Συνδεθείτε πιο έξυπνα με B2B API

Ο Όμιλος αναβαθμίζει το κορυφαίο τμήμα B2B, τις Λύσεις Ιδιωτικής Ετικέτας, εφαρμόζοντας πιλοτικά μια νέα γενιά API που επιτρέπει στους συνεργάτες — συμπεριλαμβανομένων μερικών από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο — να ξεκλειδώσουν τη δύναμη των ταξιδιωτικών πακέτων.

Τροφοδοτούμενα από την Τεχνητή Νοημοσύνη, τον αυτοματισμό και τη συνεχή καινοτομία, τα νέα API θα οδηγήσουν σε βαθύτερη εμπλοκή των πελατών, ισχυρότερη αφοσίωση και νέες ροές εσόδων. Τα νέα API περιλαμβάνουν:

  • Car API: Αποκτήστε πρόσβαση σε αποθέματα από περισσότερες από 110 μάρκες σε 190 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών προϊόντων από 43 παρόχους.
  • API δραστηριοτήτων: Προσφέρετε περισσότερες από 170.000 αξέχαστες εμπειρίες προς κράτηση παγκοσμίως.
  • API ασφάλισης: Οι συνεργάτες θα μπορούν να προσφέρουν προστασία ταξιδιού κατά τη διάρκεια της κράτησης, δοκιμάζοντας πρώτα την Expedia TAAP, την πλατφόρμα κρατήσεων των ταξιδιωτικών πρακτόρων.
  • Air API: Σύντομα θα επιτρέψει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των αεροπορικών ταξιδιών με τη διαμονή και τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων, για μια ολοκληρωμένη εμπειρία κράτησης.

“Οι λύσεις ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν να σημειώνουν ρεκόρ ανάπτυξης, επειδή οι συνεργάτες εμπιστεύονται την τεχνολογία μας για να ενισχύσουν τις ταξιδιωτικές τους φιλοδοξίες, τόνισε ο Alfonso Paredes, Πρόεδρος Λύσεων Ιδιωτικής Ετικέτας στον Όμιλο.

Έχουμε δημιουργήσει το μεγαλύτερο συνδεδεμένο δίκτυο ταξιδιών B2B στον κόσμο και η δύναμη αυτών των συνδέσεων είναι αυτή που οδηγεί σε πραγματικά αποτελέσματα.

Τα πρόσφατα ανακοινωθέντα API μας προχωρούν ακόμη περισσότερο, διευκολύνοντας τους συνεργάτες να έχουν πρόσβαση σε περισσότερη προσφορά και να αξιοποιούν την ευφυΐα μας. Παραδώσαμε περισσότερες από 135 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις παγκοσμίως το 2024 και μόλις ξεκινάμε.”

Μειώστε το κόστος με το API διαχείρισης κρατήσεων

Καθώς ο αυτοματισμός βελτιστοποιεί τις λειτουργίες εφοδιασμού, το Expedia Group δίνει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να επικεντρωθούν σε λειτουργίες υψηλού αντίκτυπου μέσω των συνεργατών Connectivity.

Αυτή η νέα λύση στοχεύει στη σημαντική μείωση των εκτιμώμενων 8 εκατομμυρίων ωρών και των 120 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσιο λειτουργικό κόστος που δαπανούν επί του παρόντος οι συνεργάτες για την εξυπηρέτηση χειροκίνητων ροών εργασίας.

Το νέο API Διαχείρισης Κρατήσεων του Expedia Group παρέχει 15 νέες δυνατότητες για την απλοποίηση των λειτουργιών των ξενοδοχείων.

Κατασκευασμένο με GraphQL για βελτιωμένη απόδοση και απλοποιημένη ανάπτυξη, αυτό το API επιτρέπει στους συνεργαζόμενους ξενοδόχους να διαχειρίζονται κρατήσεις, διαχείριση, ανάκτηση δεδομένων, απλοποίηση πληρωμών και αναβάθμιση της εμπειρίας των ταξιδιωτών, όλα μέσα στα δικά τους συστήματα λογισμικού.

Η επίλυση προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο ενισχύει την επιχειρησιακή αυτονομία, προωθώντας το όραμα του Ομίλου για την Αυτόνομη Προμήθεια, ο οποίος είναι αφοσιωμένος στην παροχή ενός πιο αποτελεσματικού, τεχνολογικά υποστηριζόμενου λειτουργικού μοντέλου στον κλάδο.

Επαναπροσδιορίστε την ανακάλυψη με το GenAI

Ο Όμιλος αξιοποιεί τη δύναμη του GenAI για να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν, ψωνίζουν, σχεδιάζουν και εξυπηρετούν ταξίδια – μετατοπίζοντας το ταξίδι από τα παραδοσιακά κανάλια σε πιο καθηλωτικές, εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω συνομιλίας, πρακτόρων, δημιουργών και βίντεο σύντομης μορφής.

Μέσω του Expedia Trip Matching, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Ιουνίου στο Instagram, οι ταξιδιώτες μπορούν να μοιράζονται οποιοδήποτε δημόσια διαθέσιμο βίντεο σχετικά με ταξίδια -είτε από δημιουργούς περιεχομένου που ακολουθούν είτε από δημοφιλή βίντεο- απευθείας με την Expedia και να λαμβάνουν εξατομικευμένα δρομολόγια, ιδέες για προορισμούς και συμβουλές ταξιδιού με βάση το βίντεο.

Με την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, αυτή η νέα εμπειρία μετατρέπει την έμπνευση σε πραγματικά ταξιδιωτικά σχέδια, καθιστώντας ευκολότερη από ποτέ την κράτηση ταξιδιών απευθείας από το Instagram. Το Expedia Trip Matching είναι πλέον διαθέσιμο για beta πρόσβαση, επισκεπτόμενοι τη διεύθυνση www.expedia.com/tripmatching.

Η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες αναζήτησης και ανακάλυψης πέρα ​​από τις ιδιόκτητες πλατφόρμες της, ενσωματώνοντας το OpenAI Operator και το Microsoft Copilot Actions.

Σήμερα, υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των καταναλωτών που συζητούν ταξιδιωτικά σχέδια σε πλατφόρμες GenAI και της κράτησης ενός ταξιδιού με μια επωνυμία. Αυτές οι ενσωματώσεις γεφυρώνουν αυτό το χάσμα, διασφαλίζοντας ότι τα επωνυμίες της εταιρείας βρίσκονται στο σημείο όπου ξεκινά όλο και περισσότερο ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός.

Η τελευταία έκδοση της νέας εφαρμογής AI Agent στην Hotels.com συνδυάζει την ανακάλυψη, τις αγορές και την εξυπηρέτηση μέσω συνομιλίας σε μια απρόσκοπτη εμπειρία από άκρο σε άκρο με ένα μόνο σημείο εισόδου στην αρχική σελίδα.

  • Εάν ένας ταξιδιώτης σχεδιάζει το επόμενο ταξίδι του, ο AI Agent θα αξιοποιήσει τα πλούσια δεδομένα ταξιδιών του Expedia Group για να του παρέχει έξυπνες προτάσεις με τιμές σε πραγματικό χρόνο, κριτικές επισκεπτών και εικόνες με βάση τα συμφραζόμενα.
  • Εάν ένας ταξιδιώτης έχει ήδη μια κράτηση, ο AI Agent θα του προσφέρει συμβουλές με βάση τα συμφραζόμενα που θα τον καθοδηγήσουν σε τυχόν αλλαγές στα ταξιδιωτικά του σχέδια.

Στο παρασκήνιο, το ιδιόκτητο σύστημα Τεχνητής Δημιουργικής Νοημοσύνης (ACI) της εταιρείας ενισχύει την εξατομίκευση και την κλιμάκωση, διαχειριζόμενο περισσότερα από 400 βίντεο καθημερινά, δημιουργώντας περιεχόμενο και βελτιστοποιώντας την αλληλεπίδραση σε όλα τα κανάλια.

Αυτές οι εξελίξεις αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας του Expedia Group να εκσυγχρονίσει την ανακάλυψη ταξιδιών, καθιστώντας την έμπνευση πιο δυναμική, βασισμένη σε δεδομένα και άμεσα εφαρμόσιμη.

Νέες Λύσεις για διαφημιστές ταξιδιών

Η Expedia Group Advertising, παλαιότερα γνωστή ως Media Solutions, αποκάλυψε επίσης μια σειρά αναβαθμίσεων μέσων που επικεντρώνονται στο να βοηθήσουν τους συνεργάτες να προσεγγίσουν τους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια της κρίσιμης φάσης έμπνευσης, πολύ πριν αυτοί φτάσουν σε μια σελίδα κράτησης.

  • Δημιουργική Συνεργασία και εκτεταμένη εμβέλεια με όμορφους προορισμούς: Οι συνεργάτες είναι σε θέση να δημιουργήσουν από κοινού ιογενές, διαθέσιμο προς αγορά ταξιδιωτικό περιεχόμενο με ταχύτητα και σε μεγάλη κλίμακα, το οποίο μπορεί να προσεγγίσει περισσότερους από 50 εκατομμύρια ακόλουθους του Beautiful Destinations.
  • Βελτιωμένη στόχευση εκτός ιστότοπου μέσω του The Trade Desk: Οι συνεργάτες μπορούν να αξιοποιήσουν τα ισχυρά δεδομένα πρώτου μέρους του Expedia Group με πιο ακριβή τρόπο, για να στοχεύσουν σε κοινά υψηλής πρόθεσης σε έναν κόσμο με προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και μετά τα cookies, εκτός των ιστότοπων του Expedia Group.