Σύνταξη: tourismtoday.gr

Κατά 30% θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της lifestyle η Hyatt, σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή (EAME), ανοίγοντας 14 νέα ξενοδοχεία έως το 2027.

Τα lifestyle δωμάτια της σε EAME θα αυξηθούν 36% πάνω από στα 10.000 (από 7.400 σήμερα), μέσα σε μόλις τρία χρόνια.

Η επέκταση περιλαμβάνει τα ξενοδοχεία The Standard σε Βρυξέλλες, Andaz και Standard στη Λισαβόνα και Andaz στη Magna, τον παράκτιο προορισμό της NEOM.
Τα νέα ανοίγματα σηματοδοτούν το ντεμπούτο της Hyatt στον τομέα του lifestyle στο Βέλγιο, την Πορτογαλία και τη Σαουδική Αραβία.

Το Standard της Λισαβόνας είναι επίσης τις πρώτες επώνυμες κατοικίες lifestyle της Hyatt στην περιοχή.

«Το να εστιάσουμε την επωνυμία μας αυξάνοντας το αποτύπωμα μας παγκοσμίως σε αυτόν τον τομέα απαιτεί δημιουργικότητα και δέσμευση που είναι οι δύο θεμελιώδεις πυλώνες πάνω στους οποίους χτίσαμε αυτό το νέο τμήμα, δήλωσε ο Amar Lalvani, ρόεδρος και διευθυντής της Hyatt.
Είμαι βέβαιος ότι έχουμε δημιουργήσει μια δομή lifestyle που έχει την απαιτούμενη αυτονομία και υποστήριξη για να είναι ο ηγέτης του κλάδου.»

  • Το Standard στις Βρυξέλλες είναι μια τολμηρή είσοδο για τη Hyatt στη βελγική πρωτεύουσα. Θα στεγαστεί σε ένα ακίνητο 29 ορόφων και θα διαθέτει 200 δωμάτια και σουίτες. Μαζί με την πρώτη παρουσία της μάρκας σε καταλύματα μακροχρόνιας ενοικίασης στόχο έχουν να προσελκύουν νέους επαγγελματίες που έρχονται στις Βρυξέλλες.
    Το ξενοδοχείο θα διαθέτει ένα πολυσύχναστο εστιατόριο και μπαρ στον τελευταίο όροφο, το Lila 29, για το οποίο η μάρκα είναι γνωστή από τη Νέα Υόρκη έως το Λονδίνο έως την Μπανγκόκ. Αναμένεται να ανοίξει το δεύτερο τρίμηνο του 2025.
  • Το Andaz Lisbon, που βρίσκεται στην πολυσύχναστη περιοχή της Λισαβόνα Baixa, θα εκτείνεται σε πέντε κτίρια, συμπεριλαμβανομένης της πρώην έδρας της Banco Português de Investimento.
    Με 170 δωμάτια, εστιατόριο στον τελευταίο όροφο Luzzi και Terrace και χαρακτηριστική εμπειρία άφιξης, το Andaz Lisbon φέρνει στην αγορά την παγκόσμια πολυπλοκότητα που βασίζεται στην τοπική κουλτούρα που ενσαρκώνει τη μάρκα από τη Νέα Υόρκη έως το Τόκιο (αναμένεται να ανοίξει το τρίτο τρίμηνο του 2025).

Προώθηση της εξέλιξης της Hyatt με επίκεντρο το εμπορικό σήμα

Η προγραμματισμένη ανάπτυξη lifestyle, είναι μέρος της εξέλιξης της Hyatt προς έναν οργανισμό που εστιάζει περισσότερο στην επωνυμία.

Τα βασικά βήματα σε αυτή τη στρατηγική αλλαγή περιλαμβάνουν την εξαγορά της Standard International και τη δημιουργία μιας νέας ομάδας.
Επιπλέον, στα τέλη του περασμένου έτους, η Hyatt εισήγαγε την εξέλιξη της αρχιτεκτονικής της επωνυμίας της σε πέντε διακριτά χαρτοφυλάκια -Luxury, Lifestyle, Inclusive, Classics και Essentials- ενισχύοντας την ικανότητα της να ευθυγραμμίζει την τεχνογνωσία και τους πόρους παρέχοντας εξαιρετική αξία για τους επισκέπτες, πελάτες και ιδιοκτήτες κάθε χαρτοφυλακίου.

Η επέκταση lifestyle υπογραμμίζει τη συνεχιζόμενη αναπτυξιακή τροχιά της Hyatt, με τον αγωγό της να φτάνει σε ιστορικό υψηλό, επεκτείνοντας 9% από έτος σε έτος σε 138.000 δωμάτια και επιτυγχάνοντας καθαρή ανάπτυξη δωματίων 7,8% το 2024.