
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ένα μήνα μετά την ανακοίνωση της αναδιάρθρωσης των B2B δραστηριοτήτων του, ο Expedia Group προχωρά σε αλλαγές στις λειτουργίες καταναλωτών.
Από την 1η Ιουνίου, ο Jon Gieselman, πρόεδρος της Expedia Brands και «αρχιτέκτονας» του προγράμματος αφοσίωσης μεταξύ επωνυμιών One Key αποχωρεί από την εταιρεία, μετά από τρία χρόνια επικεφαλής του τμήματος καταναλωτικών επιχειρήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας.
Με την αποχώρηση του, ο Expedia Group δημιουργεί δύο νέες θέσεις C-suite και πραγματοποιεί εσωτερικές προσφορές για να τις καλύψει.
Ο Jochen Koedijk θα ηγείται του μάρκετινγκ και ο Brad Bentley θα επιβλέπει την καταναλωτική επιχείρηση ως chief operations officer.
Και οι δύο θα αναφέρονται απευθείας στην Ariane Gorin, η οποία γίνεται διευθύνουσα σύμβουλος τον Μάιο, όταν ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος Peter Kern θα παραιτηθεί.
Ο Jochen Koedijk εργάζεται στον Όμιλο για τρία χρόνια, καθοδηγώντας τις επενδύσεις μάρκετινγκ του οργανισμού και εφαρμόζοντας μια προσέγγιση βάσει δεδομένων στο μάρκετινγκ σε όλες τις μάρκες καταναλωτών της εταιρείας.
Ο Brad Bentley εντάχθηκε στον πριν από περίπου 18 μήνες και ηγήθηκε των προσπαθειών για τον εξορθολογισμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας B2C.
Στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Expedia Group ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο νέων τμημάτων με επικεφαλής τους βετεράνους της εταιρείας. Τον Alfonso Paredes ως πρόεδρος της Private Label Solutions και τον Greg Schulze ως πρόεδρος των Travel Partners and Media.